Monday, January 24, 2011

Pas mula kempen dengan menipu sebab Pesuruhjaya Pas Johor jenis yang menipu


Wajah Penipu Pas Johor




Pas pergunakan kematian untuk memfitnah UMNO dan menipu rakyat


Kisah Pas menggunakan kematian untuk memfitnah UMNO dan menipu rakyat memang menjijikkan. Kita tahu, ini memang perangai Pas, tetapi penipuan seperti ini tidak tergamak dilakukan oleh orang biasa. Mesti ada sebabnya kenapa Pas tergamak menipu dan memfitnah menggunakan orang yang telah meninggal. Akhirnya kita terjumpa jawapan yang dicari.

Kata orang-orang tua, jika guru kencing berdiri, anak murid kencing berlari. Rupanya Persuruhjaya Pas Johor, yang juga merupakan Timbalan Ketua Dewan Ulama Pas Dr Mahfoudz Mohamed adalah jenis penipu.

Penipuannya didedahkan dua kali oleh blog ini, iaitu pertamanya dalam artikel Perbezaan ideologi sama dengan perbezaan mazhab - Pesuruhjaya Pas Johor (klik) dan keduanya, 'Ulama' Pas menipu dalam blognya.

Kalau Timbalan Ketua Dewan Ulama Pas pun jenis penipu, bayangkan jenis macam mana pula para blogger dan pencacainya. Tanggalkan sahaja serban dan kopiah yang dipakai, selepas itu menipulah puas-puas. Jangan sampai Islam dihina disebabkan perangai dan tabiat golongan agama dalam parti Pas yang suka menipu.

2 comments:

Anonymous said...

Tn Tun faisal. semua anak beranak dia kaki tipu juga Tn. dr mahfooz tipu anak-anak pun tipu. Cuba check, kebanyakan anak aank dia belajar sampai ke luar negeri semua biasiswa kerajaan. Ada anak yangbat phd di luar negara pun biasiswa kerajaan. Siap berlako lagi tu. Dia lah penceramah program kelab umno, pendek kata menteri dtg pun dia lah yang untung. Kira munafik lah tu. elok check biodata anak-anak dia

Tun Faisal Ismail bin Aziz said...

wakkontol

ish3 mmg teruk pesuruhjaya Pas ni, mcm Mala juga, guna wang haram utk besarkan anak-anak :)

Popular Posts