Wednesday, November 16, 2011

Wah Nurul Izzah ada akaun di Israel?



posting dari bugati veyron

HUIIYOOOOO..TGK..!!! ANAK SAPA NI??... NI LA AKAUN ANAK NUAR LAKI JIJAH MADUNYA AZMIN NIH..!!!.. KAYA..!!! JUTA, JUTA, JUTA...BANK ISRAEL..???..HAH..ISRAEL..ISRAEL..ISRAEL..!!!!...

AKAUN MILIK NURUL IZZAH DI ISRAEL.

Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)... 3 years
Account No : C-719-418-210 (M)
Amount : USD 13,000,000.00
Date of opening account : 17/06/96
Date of Maturity : 17/06/99

8. Name : Ms Nurul Izzah Bte Anwar
Post : Daughter of Deputy Prime Minister
Passport No. : R 671918 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)
3 years
Account No : F-817-200-11 (C)
Amount : USD 12,500,000.00
Date of opening account : 03/12/96
Date of Maturity : 03/12/99

9. Name : Ms Nurul Izzah Bte Anwar
Post : Daughter of Deputy Prime Minister
Passport No. : R 671918 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)
5 years
Account No : G-211-922-718-2 (D)
Amount : USD 15,000,000.00
Date of opening account : 12/07/97
Date of Maturity : 12/07/02

10. Name : Ms Nurul Izzah Bte Anwar
Post : Daughter of Deputy Prime Minister
Passport No. : R 671918 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)
1 years
Account No : F-3532-3310-501 (NG)
Amount : USD 15,500,000.00
Date of opening account : 21/09/98
Date of Maturity : 21/09/99

11. Name : Ms Nurul Izzah Bte Anwar
Post : Daughter of Deputy Prime Minister
Passport No. : R 671918 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)
3 years
Account No : DA-9159-7211-819 (M)
Amount : USD 4,500,000.00
Date of opening account : 20/05/96
Date of Maturity : 20/05/99

12. Name : Ms Nurul Izzah Bte Anwar
Post : Daughter of Deputy Prime Minister
Passport No. : R 671918 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)
3 years
Account No : ME-3138-5144-219 (A)
Amount : USD 10,000,000.00
Date of opening account : 08/09/97
Date of Maturity : 08/09/00

hahahaha......kita tunggu jawapan nurul izzah lepas nie, betul atau tidak. Spin jgn tak spin.
— with Timber Wolf and 7 others.

26 comments:

Anonymous said...

mana ada pasport malaysia mula dgn R.Pasport Malaysia mula dgn A pastu 8 angka dibelakang.nak tipu pun agak2 la.Jangan merendahkan bloger UMNO bro..

Anonymous said...

http://www.overscurry.com/2011/01/wikileaks-dedahkan-duit-pemimpin-negara.html

macam sama ja pesen ni.....biar betul....check dulu bro.....

Anonymous said...

Cukup2 la.... Dosa hok ada pun dah tak tertanggung

nanz3 said...

hahaha...bg real la skit..

Anonymous said...

Passport yang bermula dengan huruf R adalah PASSPORT INDONESIA..... check and double check before posting....

SESTER said...

Hmm, Nurul Izzah beli pasport Indonesia sebab pasport Malaysia di'banned' oleh Israel ke? Penyamaran....disguise...guna pasport palsu. Memang hebat anak beranak ni.

Duit wooooi

Anonymous said...

Anwar kan selalu pi indonesia. silap-silap anak beranak dia semua ada identiti indonesia. dulu semua boleh beli kat Indonesia tu

praha2 said...

this is a real traitor to the country. during the period in question was when anwar was in the cabinet. yet there is a question that anwar has to answer: where the money came from? was he on the take? or did some good samaritan donate to his account albeit nurul's name?
can the govt take action? on now I know they drive in big cars-thus showing to people that they have money? pengkhianat negaro. hai rakyat malaysia baik oran melayu,cino,india, mnurut ,kadazan, oran ulu,iban dan yang lain lain lihat lah apo yang tolah dilakukan olih sipengkhianat ini? lagi ekaou nak undi dio untuk pru 13? ingat iangt dio akan jual malaysia ni sekiro dio jadi pm.

Anonymous said...

kalau tak betul minta nurul izzah saman la blog ni...boleh juga dapat juta-juta....kalau tak berani saman maka benarlah tu...

Anonymous said...

kalau tak betul minta nurul izzah saman la blog ni...boleh juga dapat juta-juta....kalau tak berani saman maka benarlah tu...

Anonymous said...

kalau kita ada akal boleh berfikir...macamana PKR ada duit utk pilihanraya....duit mana?

Anonymous said...

kalau nak guna 10 generasi pun belum tentu habis lagi nih...Banyak tu siut..

Anonymous said...

HAHAHAHAHA..NURUL IZZAH KENA JAWAP ISU NIE..BERJUTA DUIT RAKYAT TUE...SHARIZAT PUN KENA JAWAP ISU NFC..DUA2 ADA ISU YG PERLU DIJAWAP..ADAKAH LEMBAH PANTAI AKAN ADA ADUN BARU PADA PRU13 NANTI?

Anonymous said...

SPRM kena ambil tindakan atas pendedahan ini..Kami rakyat xrela klu betul ini adalh wang yg dilarikan oleh DSAI semasa menjadi TPM dulu. Jgn nti puak2 pembangkang sibuk kata kjaan mkn duit rakyat sedangkan hakikatnya pendedahan ini lebih buruk dr menyamun duit rakyat...

Anonymous said...

Passport Rasmi Malaysia mula dgn R.
Passport diplomatik start dgn D
Passport biasa mula dgn huruf A, H atau K

Anonymous said...

Apsal no passport NurulIzzah sama dengan Marina Mahathir?

Name : Ms Marina Bte Mahathir
Post : Malaysia AIDS Council President
Passport No. : R 671918 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)
5 years
Account No : G-211-922-718-2 (D)
Amount : USD 15,000,000.00
Date of opening account : 12/07/97
Date of Maturity : 12/07/02

Tukang Komen said...

Bapak selalu cakap pasal rasuah. Padan muka. Benar atau tidak Nurul wajib buat penjelasan. Kalau benar ini bukti nyata Anwar memang ada hubungan erat dgn yahudi dunia. Mengapa pilih bank di Israel. Pasport ada banyak kategori,pihak imigeresen boleh beri pnjelasan. Yg penting betul atau tdk Nurul simpan duit di Israel.

Anonymous said...

bloggers kena alert benda2 macam ni...
ada 2 isu di sini..
1. sapa tipu sapa? pemimpin tipu rakyat atau bloggers tipu pembaca
2. sapa tiru sapa? ada sapa2 boleh produce no pasport ni hak milik marina, izzah atau just a dummy?

katakan yang benar walaupun ianya pahit. kalau hearsay, itu membawa kepada fitnah.

Anonymous said...

sama je..marina ke izzah ke..marina pon dah lain macam gak..

Azekzk said...

biar betol?

bugati veyron said...

persoalan..???..tipu..??..benar..???.PASSPORT..??? Malaysia..??..Indonesia..???..Singapura..???..Nurul Izzah boleh jelaskan..!!!..dipersilakan dgn cukup senang hati..!!!.. pendedahan ini bukan hentam kromo beb..!!!. Nurul Izzah boleh jelaskan dulu..!!! SILA NAFIKAN ANDAI TIDAK BENAR DENGAN BERSUMPAH, SAMAN..!!!.. KITA NAK TENGOK RENTAK TARIAN MUSIBAT2 PETUALANG NI JUGAK BEB..!!!..~BV~

Sam D. said...

Hello! I’m sorry for replying very late but I was here visiting you back. Keep in touch :-)

aswida said...

wow

oohhlazym said...

bg siket 4 beli sluar

Anonymous said...

nurul masih takut nak bersumpah sampai sekarang! nampak memang betul la duit di israel tu duit nurul dan papanya!

Fikir Tajam said...

Boikot 7 Eleven (Vincent Tan)

Boikot GIANT

Boikot ECONSAVE

Boikot FAMILY STORE

Boikot TONG HUP (Berdekatan Masjid Kg Hulu, Melaka)

Boikot Pasaraya COWBOY di Malim, Melaka.

Boikot The Store

Boikot Recycle Furniture di Cheng, Bachang, Bukit Piatu (biar lingkup Cinabeng ni)

Boikot Jonker Walk (pusat gangster dan barangan ciplak China)...low class...

Boikot Madam King di Jalan Bunga Raya, Melaka.

Boikot biskut Hup Seng, Julie's, Mamee (kilang di Ayer Keruh, Melaka).

Boikot Munchy's (kilang di Batu Pahat).

Boikot Bee Loon di Little India, Melaka (jual pakaian seragam sekolah) ..kasi mampos Cinabeng ni!

Boikot semua kedai hardware Cinabeng! Ada 2 kedai hardware Melayu (jual cat, paip, besi dll) di Bukit Rambai Melaka. Ada juga kedai hardware (jual pasir, bata, simen, besi dll) di Bukit Balai, Durian Tunggal, Melaka.

Boikot semua kedai tayar Cinabeng!

Boikot semua kedai aksesori kereta Cinabeng!

Boikot semua kedai computer Cinabeng!

Boikot STYGIX di Bukit Beruang, Melaka, NCS di Ong Kim Wee, Melaka.

Boikot semua kedai computer PC World. Semua Cinabeng punya kecuali satu di Durian Tunggal (budak Melayu punya).

Boikot semua kedai kasut Cinabeng.

Boikot semua kedai peralatan sukan Cinabeng.

Beli produk sukan di Al Ikhsan, dan ada satu lagi milik Melayu di Bangunan MARA lama di Hang Tuah Mall.

Boikot semua kedai jeans Cinabeng!

Ada satu kedai jeans milik Melayu di Dataran Pahlawan, Melaka yg jual jenama Lee dll.

Boikot semua pusat tuisyen Cinabeng!

Boikot semua kedai jahit Cinabeng.

Boikot kedai kain Nagoya (milik Cinabeng)

Popular Posts