Saturday, July 23, 2011

Sumbangan UMB?

Jihad menentang pembohongan Pakatan Pembangkang (PR) diteruskan. Sama ada pemimpin tertinggi BN nampak atau tidak, sama ada pegawai dalam pejabat mereka nampak atau tidak sejauh mana UMB telah membantu parti, itu bukan sesuatu yang penting.

Sama ada diberi peruntukan atau tidak, jumlah pejuang siber BN akan terus ditingkatkan. Itulah UMB. Hari ini saja kita terlibat dalam 3 program latihan perang siber. Minggu lepas dan sebelumnya juga ada program yang sama.

Apa yang penting bagi UMB adalah untuk memastikan kemenangan parti.

Cara yang mudah adalah untuk pemimpin menjadi bergantung (dependant) kepada blogger. Cara yang susah adalah untuk melahirkan lebih ramai pejuang di kalangan ahli parti dan pemimpin parti.

Apa yang para blogger perlu faham, program seperti ini sebenarnya tidak akan menggugat kedudukan mereka sebaliknya akan meningkatkan pengunjung dan pembaca mereka. Bagaimanapun dalam masa terdekat, ia akan memberi cabaran untuk setiap rakan blogger meningkatkan kualiti penyampaian masing-masing.

Hari ini kita telah mempunyai kuantiti, sekarang fokus kita adalah untuk meningkatkan kualiti penulisan dan gerak kerja masing-masing, sama ada gerak kerja secara individu mahupun secara berpasukan.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

7 comments:

Konda Kondi said...

teruskan berjuang!..

ghostWRITER said...

huh..tak ajak pun..hehehe

TULIS ONLINE said...

Mantap Tun dan kumpulan... Bekerja sampai 3 4 pagi untuk agama bangsa dan negara!

www.sarfarizmalsaad.blogspot.com

Kulaan Niring said...

oh! macam nie ruper nyer susah payah para penggerak UMB bekerja... ingatkan sekadar duduk di atas kerusi empuk sahaja macam yang digembar-gemburkan oleh bloggers-blogers yang kononnya tersohor...

Keep up the good work guys of UMB...

Firman Allah SWT yang bermaksud:
" Sesiapa mengerjakan kebaikan walau sebesar zarah, nescaya dia akan melihat balasannya. Dan sesiapa yang melakukan kejahatan walau sebesar zarah, nescaya dia akan melihat balasannya pula." (Surah al-Zalzalah 99: 7-8)

Panglima Perang Cyber said...

SAya teringat benda yang baik jika disorok tetap terbongkar juga.

Begitu juga jika benda benda buruk disembunyijan tetap akan terbongkar juga akhirnya.

Matlamat kita ialah keredhaan Allah bukan kuasa, harta atau wanita.

Teruskan perjuangan yang masih belum selesai dan berlapang dadalah jika diuji Allah dengan kritikan dan fitnah yang tidak berasas.

Moga Allah satukan hati2 kita atas perjuangan membela kebenaran.

Tun Faisal Ismail bin Aziz said...

tq, insyaAllah, amanah yang dipikul akan dilaksanakan sebaik2nya demi perjuangan agama, bangsa dan negara.

Tun Faisal Ismail bin Aziz said...

ghostWriter - bila2 free jom la join :) banyak pengalaman u all dlm PRK dan PRN boleh dicurahkan kpd rakan2 dalam parti :)

Popular Posts