Sunday, July 10, 2011

#Bersih perhimpunan aman? #berSHIT!


Siapa yang menyerang sebenarnya? Tian Chua si barbarian yang dijatuhkan hukuman sebab menggigit anggota polis yang menjalankan tugas? atau Polis?

1 comment:

Maria Bean Hertorgh said...

marah bebenor nampak nya Tun Faisal...sehingga pepagi dah melatah..jangan hidup dlm denial, rakyat dah bangun, tak nak puak2 penipu perompak kau memerintah, BERSIH satu tanda, bahwa puak kau UMNO kan pergi jua..so pergi lah dengan baik...jadi PEMBANGKANG yang baik NO..tapi kerja keras lah sbg mana kami, no tipu2, no rompak2 lagi,kerana takde jalan lagi mahu rompak, ye lah itu lah dunia bagai roda, so turn kau lah sekarang dibawah tapi yang pasti nya kerajaan baru ni akan melaksanakan amanah yg diberikan ALLAH dengan rasa penuhtanggungjawab dan takut kepada PENCIPTA nya bukan macam hang semua, ambik hukuman dia ikut suka kau, yang tak takut kan ALLAH.

Popular Posts