Thursday, March 7, 2013

#PKRhancus Bekas SUSK Anwar - Pangkat Hashim adalah Jeneral PKR, tapi tugas cuci najis?

jeneral Md Hashim Hussein PKR 03

Hashim, silalah jawab cabaran bekas SUSK Anwar di bawah...!

Jeneral PKR Kena cabar!

http://semuthitam80.blogspot.com/2013/03/jeneral-pkr-dah-kena-cabar.html


Belum apa - apa lagi mamat yang bergelar 'Jeneral PKR' ni dah kena cabar. Baru je melangkah masuk dalam Parti Kencing Rakyat, dah kena cuci 'taik' Si Ketua Penipu tu.

Tapi itulah bahananya bila menjadi pencacai kepada Si Ketua Penipu tu. Apa saja 'najis' yang dibuat oleh dia, terpaksa dicuci pulak oleh pencacai bawahan.

Tak kira la sama ada orang tu berpangkat besar atau tidak. Tapi, status dia hanya sekadar pencuci 'taik' je sebenarnya. Tak lebih dan tak kurang dari itu.

Dan, orang yang mencabar dia pulak memang bukan calang - calang orangnya. Orang yang cabar dia tu adalah Bekas Setiausaha Sulit Kanan (SUSK) Si Ketua Penipu tu sendiri.

Orang yang banyak menyimpan rahsia serta menguruskan tugas - tugas pejabat Si Ketua Penipu tu sebelum ini. Dah tentu - tentu dia tau perangai Si Ketua Penipu tu.

Cabaran yang dibuat pulak memang munasabah dan memang perlu dijawab oleh Si Jeneral PKR tu sebab dia tau mengenainya. Dia perlu jawab dengan bukti sekali. 

Kalau Si Jeneral PKR tu setakat bercakap je tanpa mempamerkan sebarang bukti yang kukuh, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!! Sekadar bercakap kosong, budak sekolah tadika pun reti. Tak payah susah - susah jadi Jeneral!!!

KUALA LUMPUR 6 Mac - Bekas Setiausaha Sulit Datuk Seri Anwar Ibrahim, Muhamad Rahimi Osman mencabar bekas Panglima Tentera Darat Malaysia, Jeneral (B) Tan Sri Md. Hashim Hussein menyatakan sama ada peristiwa Sauk yang berlaku pada tahun 2000 juga merupakan sandiwara UMNO seperti mana tuduhan pihak pembangkang. 
Menurut Rahimi, ini kerana pihak pembangkang telah menggunakan alasan yang sama dengan menuduh bahawa kononnya pencerobohan pengganas Sulu di Lahad Datu adalah sandiwara ulangan peristiwa Sauk. 
"Memandangkan Md. Hashim adalah Panglima Tentera Darat pada ketika itu (Sauk), sudah tentu dia boleh memberikan sedikit pencerahan sama ada benar atau tidak tuduhan pembangkang. 
"Kalau benar, kenapa perlu rujuk kes Sauk dan kalau tidak benar, kenapa dia boleh berada dengan pembangkang pada hari ini?" katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini. -




3 comments:

Anonymous said...

hasim general nyanyuk, lepas pencen asik baca harakah tak ada kerja lain, ramai juga general pencen yang terus asak otak dan celik mata. general nyanyuk tak sedardiri tunggu kena kencing hidup-hidup dengan anuar aljuburit.

Anonymous said...

Kalau sesiapa ingat, Jeneral ni masa dia Kolonel, dia yg jadi penerbit filem Darah Satria dan Prebet Badul kut... Memang dia gila glamer dari dulu.... dan jadi pelakon tambahan dalam fiem Darah Satria tu sebagi CO. patut la dia kata sandiwara, dia gian berlakon tu..... kan sebelah dia tu Porn Star....

Anonymous said...

patut la hancus. ni jenis jeneral carik makan, kecewa xdpt naik pangkat, tinggal perjuangan dan jilat anwar. apa beza dgn munafik mcm kadir sheikh fadzir, lajim ukin. sama je. kecoh duduk dalam army 20 tahun x dpt naik pangkat. tp masa dalam army lupa segala kemudahan yang dapat. org UMNO ramai lagi yg berjuang lebih dr 20 tahun kat cwgn, jgn kata nak dpt jwtn tinggi, ada kereta dgn driver, rumah kjaan tanggung, kekayaan jauh lg, tp x de perangai buruk mcm jeneral ni

Popular Posts