Friday, March 8, 2013

[Gambar] Cubaan CSI PAS, Sulu palsukan mayat anggota polis dan tentera GAGAL! #LahadDatu





Tak habis-habis budak-budak PR dan pemimpin mereka memperlekehkan anggota keselamatan negara kita. Dah la panggil anggota polis dan tentera kita yang berjuang di Lahad Datu sebagai anjing, digelar bodoh, bacul, naik kapal terbang murah, tak cekap, tuduh semuanya SANDIWARA - lepas berlakon bagi duit sumbangan, buat solat hajat kononnya hargai pengorbanan mereka. Apa punya MUNAFIQ, HIPOKRIT dan LAKONAN puak-puak pembangkang ni buat. Datuk Seri Najib Razak jumpa MILF dan Kerajaan Filipina untuk damaikan mereka, sampai sekarang pemimpin pembangkang tidak boleh jawap dengan konkrit kenapa mereka jumpa MNLF..








7 comments:

Anonymous said...

'pakar forensik' pas itu memang BODOH. tak serik2 nak cari point untuk fitnah polis.

1. bukan ke nur misuari dah bagitahu ada pengikut dia yg datang sabah walaupun bukan atas arahan dia? dorang tu lengkap bersenjata dan pakaian tentera..tak tengok ke gambar2 pengawal nur misuari tu?

2. awal2 dulu pun rakyat sabah bagitahu ada orang sulu bersenjata berpakaian celoreng masuk sabah..bukannya pakai singlet cap pagoda je..

3. jika polis malaysia yg terkorban, sudah tentu waris akan dimaklumkan..setakat ini, Alhamdulillah, takde lagi waris2 menuntut kecuali 8 orang perwira kita yang terkorban itu..

kesimpulannya pas memang bodoh!!!

Anonymous said...

Dear tun

I am wondering... do u guys train your cybertroopers to post negative things only? As rkyt that will be voting soon, we want to know what you can offer better than your rival. we do not want to know all this cursing, condemning and hating stories. It does not benefit the rkyt at all. we will get muak if you guys keep feeding these kind of stories. maybe among your own group, you guys prefer these kind of stories but not to the normal unpartisan rkyt. we will get muak and it will be bad for you guys in PRU13. pls think and transform. this is also one of the reason chinese is getting closer to DAP, this has never happen before 2008. chinese never trusted DAP until they see what DAP is capable to do better then BN in Png. pls think if you guys really want to TRANSFORM.... if you guys really love the country more than your own individual interest.

Ikhlas Malaysia

RAKYAT MALAYSIA YANG IKHLAS said...

Ikhlas Malaysia

i am non partisan too but i believe what this blogger is doing and what the pro BN cybertroopers are doing now is just counter-fact against the all the moronic pakatan cybertroopers. you dare to deny that? i wonder have you not visited the pakatan cybertrooper's blogs and have you ever tried to comment there..try to disguise as umno supporter and then you'll get all kind of makihamun in there. you'll get banned as well..is that freedom of speech?

i am non partisan and fyi, i voted PR last GE. and what do i get? NOTHING BUT ALL THE HOO HAA HOO HAA..do you think i like that?

Anonymous said...

YM Tun,
Depa pembangkang semua dh xda modal lg nk tegakkan benang basah.Meludah ke langit memang jatuh btempek kt muka sendiri.Pemimpin ok ja,yg lebih2 pengikut depa yg tlalu taksub,fanatik,cetek ilmu.Depa ni lah yg mati nnt hdup semula jd haiwan.

azhari jarbas said...
This comment has been removed by the author.
azhari jarbas said...

Ya Allah ya Tuhanku.. tunjukkanlah yg benar itu benar..sesungguhnya kami inginkan keamanan di bumi Malaysia ini.

rosidi said...

oii.. bodoh..tu bukan blogger pakatan punya gambar laa bodoh. Gambar tu dikeluarkan oleh blogger Filipina laa bododh.. Cari laa sumber betol-betol. Aku rasa nko no tahap SPM pon tak pas la Faisal. ada hati nak jadi blogger. Dah laa kena kuis dengan papagomo jer.. hahaha

Popular Posts