Saturday, September 22, 2012

Gimik Pro-M : Minit Ops2020 palsu, surat palsu dan penculikan palsu #ProMenipu


Minit mesyuarat yang direka? 

Sebelum ini, selepas Saifuddin Nasution menyentuh mengenai Ops2020 di Parlimen, saya telah mempertikaikan kesahihah minit Ops2020 tersebut. Saifuddin bukan sahaja telah gagal menjawab persoalan yang saya timbulkan malah tidak menunaikan janji untuk membongkarkan lebih banyak lagi bukti mengenai Ops2020. Rupanya bukan bukti sahih yang dikeluarkan, satu lagi `bukti' palsu dikeluarkan untuk memperbodohkan rakyat dan mahasiswa. Di bawah adalah soalan-soalan yang saya bangkitkan mengenai kesahihan minit Ops2020. 






#Ops2020 : Saifudin @saifnasution gagal jawab banyak perkara pelik dalam minit


 cuba jwb soalan2 saya ni dulu utk buktikan kesahihan kandungan minit tu. ada brani? :) 

 1. ce jelaskan bila tarikh phnraya kampus spt yg diputuskan dlm minit mesy tu. bulan bila ya? 

 2. ce citer siapa yg sahkan minit ni ? tanda tgn siapa yg patut sahkan minit ni? ada tanda tgn? :) 

 3. dr segi herarki,mana boleh pegawai khas kpd supol pengerusikan mesy klu timb menteri & ahli MT ada. tak pelik?

 4. saya brani sumpah saya x pernah tgk & trima minit ni. saya akan buat klu anwar brani sumpah psl video? brani? :)

Satu lagi perkara pelik....


RT   kenapa jawatan dalam tu salah ya..sejak bila aku jadi SU nie?



Tonton video dan baca artikel di bawah:

KONSPIRASI BERSIH KAMPUS VS KONSPIRASI OPS 2020
http://gerakan13.blogspot.com/2012/09/konspirasi-bersih-kampus-vs-konspirasi.html

Berikut merupakan rakaman berita pendedahan taktik jahat kumpulan Pro-Mahasiswa Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) yang dipercayai didalangi pihak pembangkang dalam usaha mereka mengaitkan Perdana Menteri, DS Najib Tun Abd Razak dengan konspirasi Ops 2020.


Selepas berjaya mencipta persepsi negatif terhadap Perdana Menteri sebelum ini melalui pendedahan minit mesyuarat yang didakwa sebagai perancangan UMNO-KPT-BTN dalam menguasai pilihan raya kampus di kesemua kampus IPTA di negara, kini mereka terdesak untuk menampilkan 'bukti' yang lebih kukuh termasuk mencipta surat palsu dengan menggunakan nama Perdana Menteri.

Klik SINI untuk mengikuti laporan awal berkenaan isu ini.

SB dengan bantuan rakan-rakan akan mendedahkan lebih banyak pelan taktikal kumpulan mahasiswa pro-pembangkang ini dalam masa terdekat.

Surat palsu ini hanya sebahagian daripada strategi jangka masa singkat mereka. Terdapat lebih banyak perancangan yang telah diatur sebenarnya dan bagi kumpulan ini, fitnah adalah halal demi harakah perjuangan yang dibawa. Nauzubillah.


No comments:

Popular Posts