Thursday, January 19, 2012

Wardina oh Wardina, m-Star nak kena saman agaknya? @wardinasafiyyah @mstaronline



Malas nak cakap banyak sebab kekeliruan ini sudah dijelaskan pada hari Selasa yang lepas. Cukuplah sekadar memautkan tulisan rakan-rakan blogger yang lain. Editor dan wartawan m-Star ni memang nak kena saman agaknya...  

baca blog double-Y

@WardinaSaffiyah 'Fitnah' @tunfaisal ? - Nak Kena Saman Ni...!



Hahaha...

Wardina Saffiyah ajak penulis blog RBF Online bersemuka untuk beliau menjelaskan situasi sebenar rompakan yang menimpa dirinya dan keluarga tempoh hari. Sebelum kita sambung gelak, kita baca dulu sedikit kenyataan Wardina Saffiyah yang disiarkan di Mstar :
Pelakon dan pengacara, Wardina Safiyyah menjemput penulis blog ruangbicarafaisal.blogspot.com iaitu Tun Faisal Ismail Aziz menemuinya jika ingin mengetahui sama ada kejadian samun yang berlaku terhadapnya baru-baru ini adakah lakonan atau pun kisah benar. 
Wardina berkata, dia tidak mempunyai sebarang keperluan untuk menjawab persoalan yang ditimbulkan oleh Exco Pergerakan Pemuda Umno itu seperti yang diminta. 
"Jika dia mahu jawapan kepada semua persoalan yang bermain di dalam mindanya sila datang berjumpa saya. Tidak ada sebab mengapa saya perlu membalas dengan menulis kenyataan saya untuk dia meletakkan jawapan saya itu di dalam blognya.

artikel penuh di sini



Baca blog Tinggalkan 1peluru

WARDINA NAK JUMPA BLOGGER RBF... 
TAPI SILAP ORANG LA PULAK!!
@WardinaSafiyyah @TunFaisal

Tak tahan dengan spekulasi yang dimainkan oleh blogger RBF (klik!), Wardina menjemput blogger tersebut untuk bersemuka bagi menerangkan cerita sebenar berkaitan rompakan di rumahnya. Cuma yang kelakarnya dia tersilap orang kerana menyangka blog RUANG BICARA FAISAL adalah milik Pengerusi UMB & Exco PPUM, Tun Faisal Ismail Aziz... Untuk pengetahuan Wardina RBF & Tun Faisal adalah dua individu yang berbeda. BLOG TUN FAISAL (klik!)


Ini dah kira mencemarkan reputasi... Agak-agak Tun Faisal akan saman Wardina RM18 juta tak??? Huahahahaaa...


baca artikel penuh di sini



3 comments:

Anonymous said...

takyah saman,

suruh dia belanja burger king je, bro!

hahaha!!!

memang ramai yang keliru... apatah lagi bila ada 'tun' pada nama...

cheers!

Panglima Perang Cyber said...

sedikit sebanyak dia seperti mempromosi blogger kita.

dlm hal ini mungkin dia tak ada kerja.

so dengan cara ini dia dapat sedikit perhatian.

kesian.

Allah seperti mahu tunjuk kepada dia sesuatu.

post tentang tajuk di atas saya sudah sentuh di blog.

famous tun hari ni hehe

tahniahlah.

Tun Faisal Ismail bin Aziz said...

ha3, tq bujai & panglima. sori lambat reply. bz giler 2,3 hari ni. Things happen for the good. Ada sebab Allah lorongkan sesuatu. Belanja burger king memang best bro bujai. Kalau Lisa belanja lg best kan? Apapun bro bujai, lets meet up; lama tak makan sama :)

Popular Posts