Thursday, December 22, 2011

[Gambar] Latar Belakang Mahasiswa Kurang Ajar yang ditolak oleh majoriti Mahasiswa?


Ada satu lagi gambar yang dikatakan Adam Adli. Jika benar, maka tidak hairan kenapa dia begitu bersungguh-sungguh mempertahankan Anwar Ibrahim. Saya tidak sanggup paparkan gambar tersebut yang saya terpandang dalam blog Kedah Ke KL.










13 comments:

Anonymous said...

Tahniah Tn Faisal kerana berjaya ekspos gambar2 dan latar belakang Mahasiswa Kurang Ajar ni. Jelas agenda mereka BUKAN mengenai AUKU tetapi membawa sumpitan pembangkang yg rata rata bukan berteraskan kepada mengutuk dan membenci kerajaan. Selain dari Adam Adli si Syukri itu juga lah yg dengan mulut celupar mengatakan mereka tidak akan minta maaf pada PM malah mengertak bahawa jika kerajaan tidak mengikut kemahuan mereka maka bersedia untuk menghadapi pemberontakkan besar besaran dari semua Mahasiswa. Syukri ini juga wajib diludah dan disepak keluar dari U. Dasar anak2 kurang ajar yg lahir dari hasutan anwar brahim dan kompeninya. Persetan dgn mereka ini kerana kini terselahlah sudah siapa dalang sebenar belakang pengecut2 ini. Harap semua U yg mereka menuntut skrg mengambil tindakan tegas memecat mereka yg kurang ajar sebagai contoh kpd yg lain. Tidak guna mendidik bangsat2 ini sebab mereka bukan golongan terpelajar Mahasiswa dan tidak layak langsung digelar mehasiswa.

Tun Faisal Ismail bin Aziz said...

tq; alhamdulillah kita ada sejumlah mahasiswa yang benar2 mewakili majoriti mahasiswa yang tidak suka dan menyelar tindakan mahasiswa kurang ajar ini.

xanggunx said...

Gantung aje mana2 pelajar U yg nk berkempen anti kerajaan.masuk U bkn nya tiket utk berpolitik.masuk U utk belajar.masuk U utk belajar jd pemimpim masa depan.masuk politik di kampus bkn utk menentang kerajaan.ini namanya x sedar diri.salah guna kemudahan kerajaan bagi.mmg x sedar diri

Anonymous said...

Sekaligus membuktikan mahasiswa semakin menolak kepimpinan BN

Muhammad 'Afif b Khalin said...

tolong jangan kolotkan fikiran kamu.
mujur mereka ini smeua masuk universiti dan mahu berjuang demi bangsa, negara dan agama. tu. cuba pi tgk apa anak2 BN dok buat kt dunia? haprak!

ponrahono said...

tu la sebab dorang bersungguh-sungguh nak kerajaan hapuskan AUKU..secepat munkin..
supaya senang la nak bawak agenda pembangkang dalam kampus..dan nak kurang ajar macam ni...dan uni xde alasan nak buang dorang..

Anonymous said...

kurang ajar itu diukur atas dasar apa? kalau tak menyanggah, duduk, tunduk2 itu bagus?

kalau melawan itu kurang ajar, biadab, tak kenang budi?

akhirnya kita hanya suka pada yang suka menjilat bontot kita tapi benci pada yang mahu mengkritik, menyatakanpendapat sendiri.

Anonymous said...

kurang ajar itu diukur atas dasar apa? kalau tak menyanggah, duduk, tunduk2 itu bagus?

kalau melawan itu kurang ajar, biadab, tak kenang budi?

akhirnya kita hanya suka pada yang suka menjilat bontot kita tapi benci pada yang mahu mengkritik, menyatakanpendapat sendiri.

Anonymous said...

Mak dan ayah awak ajar kalau pergi ke rumah orang, boleh buat sesuka hati, alih-alihkan barang tanpa izin tuan rumah? Kalau itu mulia pada pandangan awak, maksudnya memang awak dibesarkan dengan cara yang tidak beradab. Tapi tidak menghairankan kerana dalam kepimpinan pembangkang, memang dididik untuk menjadi biadab dan kurang ajar. Bukan sahaja datang ke rumah boleh usik barang orang, malah isteri orang pun diusik.

Anonymous said...

Diorang ni memang kurang ajar, biadap ni.. Wei, kalau nak memberontak pon, professional la. Bukan org yg x berpelajaran. Bukan org yg x kenal ABC. Belajar tinggi2 tapi perangai, kelakuan, adab sopan xde. Kalau org x sekolah tu patut. Adam Adli ni punya kurang ajar yg mcm tak pernah diajar. Memalukan bangsa sendiri, diri sendiri, agama sendiri, negeri sendiri, negara sendiri, keluarga sendiri dan UPSI sendiri... Adam Adli harap cepat2 la bertaubat. Kembali ke pangkal jalan. Belajar baik2 utk masa depan yg cerah, rezki halal, dan bkn dapt duit HARAM, rezki yg HARAM daripada Duit UPAH dari PKR yg suh wat provok mcm ni..

Anonymous said...

kpd mat afif'. Saya & rakan2 saya adalah anak2 org BN. Kami adalah berkelulusan universiti awam berkat daripada biasiswa/pinjaman yang disediakan oleh kerajaan. Alhamdulillah kami memegang jawatan eksekutif2 kanan di syarikat/institusi2 kewangan dinegara kita ini. Kami tidak akan menjadi 'orang-orang kecewa' seperti kamu. Silalah nyah dari bumi yang bertuah ini bersama keluarga2 kamu, tiada tempat untuk anda dibumi yang betuah ini.

Anonymous said...

BUKTI JELAS BROOO.


MINAHPAS PAKAI TUDUNG, JAM 3 PAGI DOK MELALAK KAT TEPI JALANRAYA.

JADI PELACUR...

PELACUR POLITIK ALJUBURI.

PAK JANGGUT, PENUH IMEJ ISLAM..

TERPEKIK TERLOLONG DEK MABUK AIR ALJUBURI..

MELIWAT KAT ATAS JALANRAYA, MACAM BABI..

PELIWAT POLITIK ALJUBURI.


aaaaaiiii semua pasal ALJUBURI jeeee


kalau mati masa tu, NABI tak ngaku ummat brooo.


MAHASEWEL, MAHABANGGANG, MAHACELAKA

Magrib said...

apesal ramai anonymous... kencang bercerita tapi penakut?

anyway bro, jgn ingat ramai diam, depa suka...

bro baca nie, kalo kata benda tak betul itu fitnah... kalo kata benda betul pula, itu mengata...

berdiam diri lagi mulia...

Popular Posts