Tuesday, December 13, 2011

[Video] Blogger sokong PM @NajibRazak jemput Hassan Ali kepalai JK Perpaduan Umat Islam @drhasanali


Video Pengakuan Jujur Hassan Ali. Sanggup Kepalai Jawatankuasa Perpaduan Peringkat JPM Jika Najib Jemput.


Bermula Mark 1:50

“Tubuhkan Jawatankuasa Peringkat Persekutan di Jabatan PM , saya tidak ada masalah untuk menyertai nya”

“Kalu Perdana Menteri menjemput dan berkata, kamu mempunyai kepakaran didalam bidang ini..saya nak lantik kamu ..untuk mendapatkan input yang baik dari kamu..atas nama perpaduan..atas nama tunggak islam... saya Insyallah akan beri jawapan positif kepada jemputan itu..”

"Saya sudah lama dalam PAS, tidak akan mudah untuk meninggalkannya begitu saja. Banyak rakan-rakan yang saya perlu bincang, mufti-mufti, penasihat agama dan juga orang lama dalam politik yang selalu saya bincang. Akan saya guna semua itu (dalam membuat keputusan jika mahu meninggalkan Pas)”

DS Najib mesti padang serious pelawaan tender terbuka oleh Hassan Ali.

Manakala Pok Nick pula akan melenting-lenting dengan kesanggupan Hassan Ali di atas. Ayat standard Pok Nick ialah, 'itu pandangan peribadi Hassan Ali dan tidak melambangkan suara Pas'.

baca seterusnya pandangan H.Halem di

1 comment:

Anonymous said...

Umno please take this idiot useless fellow. I fully support. Think this is the only thing that bn did right for ruling more than 50 over years. Well done!

Popular Posts