Tuesday, August 23, 2011

Senarai ketakutan @AnwarIbrahim meningkat! Video Anwar merapu nafikan kebaculannya


Tergagap-gagap Anwar menjawab soalan

Berbelit-belit Anwar Ibrahim cuba nak bagi alasan kenapa dia takut untuk berhujah balas dari kandang saksi. Dari kandang, dari kandang... kandang mana Anwar?!!! Budak-budak PR yang ada masalah berfikir je yang tidak nampak lagi penipuan Anwar. Tidak hairanlah kalau mereka terlalu senang ditipu oleh pemimpin mereka.

Anwar hanya 3 pilihan, iaitu:
  1. Memberi keterangan bersumpah dari kandang saksi (ada kredibiliti, boleh disoal balas oleh Pendakwa Raya)
  2. Memberi keterangan tidak bersumpah dari kandang bersalah tiada kredibiliti, keterangan tiada pemberat, tidak disoal balas oleh Pendakwa Raya)
  3. Berdiam diri (terus jatuh hukuman)

Kejadian semalam adalah tambahan kepada bukti-bukti ketakutan dan kebaculan Anwar. Ketakutan pertama - takut bersumpah dan bermubahalah. Ketakutan kedua - takut serah DNA sebab takut DNAnya sama dengan DNA lelaki Y. Ketakutan ketiga - menangguh kes sehingga 70 kali. Ketakutan keempat - takut beri kenyataan dari kandang saksi.

Ini tidak termasuk ketakutan Anwar terhadap soalan tentang Jam Omega dan kritikan orang lain terhadapnya. Ini jelas bila dia menghalang (blocked) orang yang mengkritiknya dari mengikuti tweetnya. Belum berkuasa dah sekat sana sekat sini. Baru twitter - pun dah sekat, kalau ada kuasa tentu lebih zalim dari Israel mamat ni!

Selamat berpindah ke Sungai Buloh Anwar!

No comments:

Popular Posts