Wednesday, February 12, 2014

Bukan kerajaan Jepun yang minta maaf kepada Anwar, tapi Doraemon #PakatanKangkungRakyat


Benda macam ni pun Anwar dan PR nak tipu? Tu sebab kita kata, kalau bagi tengok kat semua orang video MP Sg Petani nak berlakon jadi P Ramlee pun 100% orang akan kata itu MP Sg Petani, bukan P. Ramlee. Tapi kalau kita bagi 10,000 orang tengok video Anwar-Chinadoll, mungkin ada 5 orang yang kata itu bukan Anwar, itu pun sebab lima-lima ni semuanya macai PR. Jadi untuk macai-macai PR, teruskan lah diperbodohkan Anwar. Kawan-kawan rapat Anwar pun dah tinggalkan Anwar, siapa you untuk kata u lebih kenal Anwar berbanding mereka? 


Embedded image permalink


Kerajaan Jepun Mohon Maaf Pada Anwar

JEPUN MINTA MAAF?! Lalu sang macai berdendang mengatakan Kerajaan Jepun memohon maaf kepada Anwar sedangkan yang memohon maaf atas kemaluan yang ditanggung anwar itu adalah pihak penganjur program iaitu Pengerusi Yayasan Keamanan Sasakaawa (SPF), Jiro Hanyu yang datang ke Malaysia lalu meminta maaf kepada  Datuk Seri Anwar Ibrahim atas apa yang berlaku bulan lepas.

Jiro meminta maaf keatas Anwar berhubung sekatan terhadap bekas banduan iaitu Anwar Ibrahim, dari memasuki Jepun bagi satu forum mempromosikan demokrasi dan refomasi

“Saya meminta maaf atas yang berlaku ke atas Datuk Seri Anwar. Saya tidak dapat terima tindakan yang dikenakan ke atasnya,

“Saya sebagai tuan rumah, rasa bertanggungjawab atas apa yang yang terjadi. Saya minta maaf atas malu yang ditanggung Anwar,” kata Jiro pada sidang media di Hotel One World, Bandar Utama.

Macai tak boleh beza kerajaan dan penganjur?! Bodoh tahap selipar jepun masuk ke jamban ha ha ha





No comments:

Popular Posts