Sunday, November 25, 2012

Komen kurang cerdik Azhar Idrus


Akibat selalu cakap bod-doh kat orang lain, akhirnya buat komen yang tak cerdik...

9 comments:

Anonymous said...

Harus diingat, "Ustaz" ni pernah terkantoi fitnah bloggers suatu masa dulu...

Anonymous said...

Azhar Idrus ni patutnya pergi ke Gaza. Ckp dia dah mcm bertaraf wali keramat seperti Almarhum S.Abd Kadir Jailani. Nanti kat sana, dengan karamah AI ni, ditunjuk saja kat jet Israel yang nak mengebom Gaza tu, jap2 tu juga jet tu terjunam ke bumi..

Lanvin Clichy said...

Sapa yg tak cerdik ni tf ke uai tf cerdik uai pun cerdik tp tf ni jadi bodoh n bengong terlampau kerana kipas pemimpin umno yg ....

Anonymous said...

Ustaz Mata Duitan dan ilmu keagamaan pun bukannya tinggi sangat.....bodoh macam kaldai....

Anonymous said...

Ustaz Duit....bodoh macam kaldai.... cakap saja pandai...

window cleaner said...

Alahai ostard the retard...yg dia tau UMNO bukan Islang...memang ler pun, kami Islam.

Anonymous said...

Kalo kurang cerdik mampu bawak ramai orang dengar ceramah...kalo cerdik sekali pun, takkan UMNO. Sokong..kerana dalam hati manusia ada penyakit akhir zaman..k..bye

Anonymous said...

kalu buat ceramah cam maharaja lawak memanglah org ramai nak pergi..dapat gelak2 tengok aksi bodoh@natang kalu nasib baik boleh tengok ostart main gitar jam cam kutuk haprak kat tepi jalan.. lepas tu balik zero apapun tak dapat..dapat gelak jelah

Anonymous said...

Menghina ulama nampak..dia dah tentulah Ustaz..yang korang ni ape?? bijak sangat ke?? kalau bijak jadilah lebih dari dia..bodoh betul..biar jahil jangan menghina je..kalau dia cakap bodoh kat korang ke?terasa lebih kenapa?hahahahaah

Popular Posts