Wednesday, July 17, 2013

Kg Lay Out #TokSaboh #KualaBesut - Pas samun, 3 keluarga sapu pampasan



Pas rupanya penyamun. Samun tanah rakyat Kuala Besut beri kepada orang luar Kuala Besut. Orang luar pula jual dan dah kaut untung berlipat ganda kepada 4 keluarga. 4 keluarga kena tipu beli tanah daripada penyokong Pas. 3 dah sapu pampasan, seorang lagi yang masih dipergunakan Pas. Itu yang ditulis blogger Double-Y, baca selanjutnya di bawah....


[VIDEO ] #KualaBesut : Pangsapuri Lay Out, Kezaliman PAS atau BN?



Suasana dan bentuk kempen sederhana di PRK Kuala Besut bagi kedua-dua calon, kini dilihat semakin panas ekoran PAS memainkan semula isu perobohan empat buah kediaman yang berlaku pada Oktober 2012. 

Isu yang hampir setahun berlalu itu kini dijadikan sebagai isu utama mereka untuk menyerang BN, ia dilakukan bagi memastikan misi 16:16 mereka berjaya dicapai. 


Bagi merungkai persoalan serta tuduhan yang dilemparkan oleh PAS melalui sidang media kelmarin, saya serta sahabat blogger GelombangKick berkunjung ke tapak Pangsapuri berkenaan yang terletak di Kg. Lay Out.

Kronologi kes :



Isu perobohan empat kediaman di Kg.Lay Out tidak sepatutnya ditimbulkan oleh pembangkang, Ini kerana tindakan kerajaan negeri mengambil semula tanah yang diduduki mereka jelas tidak melanggar sebarang peraturan.



Bersambung...

No comments:

Popular Posts