Monday, July 15, 2013

Alvin dan Vivian sebenarnya tak mohon maaf pun...



Permohonan maaf la sangat...


Persenda dan tidak sensitif.... Siap ada logo halal dan kata saja melawak.. 

Ini masalah bila mak ayah tak tahu nak didik anak...




Lepas tu minta maaf..



Macam ni ke minta maaf...?



Anda percaya? Hmmm dua-dua pun tak boleh dipercayai... 


4 comments:

zeinjb said...

Memang betulpun tuan, tetapi kesalnya berita TV3s semalam beriya iya menyiarkan penyataan maaf tu.Apa tujuannya tak tahu lah.

Tun Faisal Ismail bin Aziz said...

ni jenis minta maaf macam si namewee tu juga. minta maaf dan buat lagi. yang herannya, mak ayah dia tak malu ke dengan perangai anak dia mcm ni?

AktivisKepayangJr. a.k.a AKJr said...

ate Bos dahtu mak bapak dua ekor ni pun sama 2x5 mcm anak dia kot.. ini mcm jenis cina komunis pun ada..

|R|edah|K|asi|P|ecah said...

ini memang dasar keturunan cina komunis..suka-suka hati kepala hotak deme persenda agama islam kita..lepas tu mintak maaf mcm si namawee..mcm menganjing-nganjing depa ni!!!

Popular Posts