Monday, March 25, 2013

[Video] [Gambar] Rakyat Pulau Pinang tolak kerakusan Guan Eng bina Projek Mega #ubahPenang #TolakDAP



Nelayan tolak cadangan Projek Mega LimGuan Eng dan DAP

FOTO SAMBUTAN LUAR BIASA HIMPUNAN RAKYAT !! #Rempuh243

Himpunan Rakyat di Padang Kota Lama sebentar tadi telah menarik ramai rakyat Pulau Pinang untuk bersama-sama menyatakan tanda bantahan mereka kepada ketidakmampuan Lim Guan Eng DAP di Pulau Pinang.

Teng Chang Yeow bersama Dato Zainal Abidin 




Banyak isu dibangkitkan. Di antara yang dibangkitkan ialah isu rumah kos remdah dan mampu milik yang tidak muncul tiba. Selain itu adalah isu pembohongan Kampung Buah Pala yang kononnya mahu dijadikan Kampung warisan kaum India.



Selain daripada itu ialah tindakan Lim Guan Eng DAP yang masih berkeras untuk membina terowong bernilai bilion ringgit padahal telah mendapat bantahan daripada ramai pihak seperti CAP dan lain-lain.

Projek bilion ringgit ini dianggap membazirkan wang rakyat kerana jambatan ke-2 Pulau Pinang masih belum siap dan tidak menyelesaikan isu penting yang menyusahkan rakyat iaitu kesesakan jalanraya.











Foto seterusnya : KLIK SINI








Pulau Pinang hari ini digegarkan dengan Kebangkitan rakyat negeri itu untuk menyatakan bantahan kepada Lim Guan Eng DAP dan pakatan pembangkang.

Perhimpunan yang sepatutnya bermula 2 jam lagi telah mulai mendapat sambutan luar biasa apabila sudah ada yang berkumpul di Padang Kota Lama.





MiM laporkan secara live dari Padang Kota Lama.


No comments:

Popular Posts