Wednesday, November 21, 2012

[Video] Tun M, Tunku Aziz - Dap, PKR dan Pas akan berebut jawatan PM #GilaKuasa


Pas + Pkr + Dap = timebomb


Tunku Abdul Aziz Bongkarkan Skandal Perebutan Kuasa Antara PAS & DAP
Perebutan jawatan PM bukti pakatan pembangkang tak boleh dipercayai 

Kuala Lumpur: Perbalahan jawatan Perdana Menteri antara PAS dan DAP menunjukkan terdapat kepincangan serius dalam pakatan pembangkang.Justeru, bekas Naib Pengerusi DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim mengingatkan rakyat supaya tidak mengambil risiko menggadaikan kemakmuran dan kemajuan negara ini dengan memilih parti yang salah. 

“Perebutan jawatan secara terbuka jelas menunjukkan mereka tidak boleh dipercayai. Sekiranya mereka memerintah, pasti kebajikan rakyat akan terabai kerana menghabiskan banyak masa untuk berebut jawatan,” katanya kepada BH. 

Tidak boleh eksperimenBeliau mengulas kenyataan DAP yang terus mempertahankan pendirian parti itu bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim akan dilantik sebagai Perdana Menteri jika pakatan pembangkang menang Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13). 

Bagaimanapun, Dewan Ulama PAS mahu Presiden parti itu, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, dilantik sebagai Perdana Menteri jika pembangkang berkuasa di negara ini. 

Tunku Abdul Aziz berkata, tugas memimpin negara pelbagai kaum dan agama tidak semudah seperti dibayangkan pembangkang dan tidak boleh melakukan eksperimen dengannya.


Read more: 
http://pecahpalakmikir.blogspot.com/2012/11/tunku-abdul-aziz-bongkarkan-skandal.html#ixzz2CommJmvv

No comments:

Popular Posts