Sunday, November 4, 2012

#Kantoi Wan Azizah ubah ucapan untuk hasut rakyat



HOT! Emel Kak Wan #PenipuRakyat - Arah Teks Ucapan Diubah Supaya Rakyat Marah!



Orang selalu kata, muka saja nampak baik tapi hati belum tentu baik. Sama juga dengan Kak Wan yang nampak baik bila bertudung, bersarung tangan, tapi siapa sangka selain berkebolehan berlakon meraih simpati untuk suaminya rupa-rupanya beliau turut dianugerahkan kebolehan untuk menipu. 

Lihat saja bagaimana Kak Wan meminta supaya teks ucapannya diubah supaya lebih beremosi agar rakyat berasa marah dengan BN?

Jom kita layan perbualan emel di antara Kak Wan, Faekah Husin serta seorang individu yang bernama Hasmi :


Inilah pembangkang di Malaysia, mereka sanggup cipta pelbagai fitnah dan persepsi semata-mata mahu membangkitkan emosi kemarahan rakyat terhadap BN.

Harapan mereka hanya satu, iaitu untuk menguasai Putrajaya.

Pengikut PR memang suka diperbodohkan oleh pemimpin mereka sendiri...

Selain emel Kak Wan video di bawah juga penipuan terancang yang diamalkan oleh PKR sekaligus memperbodoh-bodohkan rakyat yang menyokong mereka!



3 comments:

Megat Alam Gempita said...

Fuckatan atas nasihat Yahudi dan Singapork berkata;
"Malaysia negara yang berpotensi
tetapi UMNO-BN rompak kekayaan,rakyat mesti bersatu macam Arab Spring lawan orang yang korup"

Insya Allah, Tuhan tak izinkan mereka berjaya.

Anonymous said...

Menyirap darah bila mendengar arahan cina dap kpd melayu(bangsat) menyusun strategi untuk menghancurkan bangsanya sendiri. Beginilah cara yang dibuat oleh yahudi terhadap org arab... Dulu kita arab bodoh, kini kita pula diperbodoh. Rupa2nya ramai juga melayu yang bodoh dan bangang. Celakalah melayu yang menurut arahan tersebut...

Anonymous said...

Memeng tidak boleh dinafikan wakil rakyat PR sering menanam kebencian rakyat kepada UMNO/BN dalam ceramah mereka atau semasa perjumpaan dengan rakyat. Semuanya tidak betul apa yang BN buat. Mungkin kepada mereka yang hanya membaca akhbar pembangkang akan percaya apa yang dikatakan oleh PR. Tetapi sabenarnya bila kita selidek semula banyak auta daripada fakta dalam akhbar dan media pro PR.

Popular Posts