Wednesday, July 11, 2012

[Video] @NajibRazak menjawab soalan rakan on-line tentang subsidi petrol, perumahan 1 Malaysia #PR1MA



5 comments:

tok gajah said...

Salam tuan empunya blog,

Tok mohon pertukaran link,

http://tokgajah46.blogspot.com

terima kasih

Anonymous said...

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/250888_471636999530762_879706513_n.jpg

Alamak aiiii..

Orang tue arif agama. Nak perli dan sindir tapi tak kena gaya. Last2 ko yang kena. Amekaw.. korang tengok sendiri kat bawah beb ;

Ini bermaksud tun faisal = perosak dalam umno. Dalam umno ada banyak mahluk perosak. Kalau nak selamatkan umno, nak pulihkan umno, nak kembalikan umno kepada perjuangan asal mereka maka orang2 yang merosakkan umno perlu disingkirkan.

So kalau dan tun faisal sendiri kena disingkirkan dari umno untuk menyelamatkan umno itu bererti tun faisal = UMB = perosak dalam umno larh kot. Betul tak geng?

kah kah kah

Apa pun nak bergurau ka sindir ka apa ka tengok dulu orang larh beb. Jangan lah main sembur jek. Last2 sendiri tersembur. Kita suka ka tak suka kita kena terima yang dr maza memang arif dalam bidang dia.

Agak2lah nak perli dia bagai. Kalau benda betul takpe neh benda merepek pasal kejadian amuk di jpm. Ada ka benda cam tue pun nak politikkan dan nak difatwakan? Tah hapa-hapa.

kah kah kah

Anonymous said...

dr asri ni dah tak betul. ada ke suka-suka keluar fatwa sebab emosi. nanti kita uploadkan video asri yang tunjukkan dia ni jenis orang yang tak amalkan apa yang dia kata. tunggu.

Anonymous said...

hahaha...ko ngaji ugama takat skola menengah je lagi nak kutuk ulama keluar fatwa ikut emosi..

dia bercakap ada asas, ada ilmu, ko ada? takat ngaji agama stakat sekolah menengah je kira cap ayam je ko nak banding dgn ilmu yg dia ada.

bukan nak compare di mana dia belajar, tetapi nak bgtau pada ko yg jahil,
"adakah sama orang yang jahil(ko) dengan orang yang berilmu(US)?"

Dewaraja said...

Ha ha.. Patut la umno sudah mereput.. Rupa rupanya terlalu ramai orang yang bangang bangang ada kat dalam. Termasuk la tun faizal ni..Yang cerdik pandai sudah kena zippp.. mulut. Samapaikan FATWA dengan KENYATAAN pun tak leh nak bezakan. Habis macam mana nak ubah nasib umno ni oi..!

Popular Posts