Wednesday, May 2, 2012

[Video] Tiga video kisah Anwar kena balun pendemo #bersih sebab benarkan rempuhan



Video muka Anwar tension kena balun


Video pendemo bersih yang balun. Ada muka awek cun


Video yang mengesahkan Anwar benarkan rempuhan

5 comments:

Anonymous said...

bar counsil dan suhakam tak nampak vidio yang mana nwar berahi arahkan pendemo merempuh membuat rusuhan. bar counsil dan suhakam nampak yang nwar berahi dok lambai-lambai kat penyokongnya. bar counsil dan suhakam juga tak nampak vidio kereta polis kena terbalik dan polis trafik kena sepak, yang mereka nampak perusuh kena balun dek polis.

media said...

Salam. Mohon pautkan link blog saya.
pemikirkampong.blogspot.com

Anonymous said...

nantilah suatu hari ( i hope )when the west close the door on him - baru dia tahu langit tu tinggi!

Chefrizstoncall said...

Sudah terang lagi bersuluh datang diapit diarak oleh pengikut menunjuk berani atas tiket peribadi. . . jgn berdalih lagi dgn apa yg terjadi pastikan pampasan dihulurkan bukan disimpan berani menyuruh dan membakar semangat melayu baru yg buta hati sanggup membodohkan diri untuk diperalatkan bersedia untuk berlaku kekecohan dan keganasan jgn lari untuk menyelamatkan diri pastikan kesemua yg terlibat tunggu sehingga . .

Anonymous said...

barcouncil ni alat orang asing dan PR. sebab tu mereka berusaha untuk halang peguam-peguam melayu dan muslim dari pegang jawatan. yang ada dalam bar council tu hanya nama mcm muslim tp dah lama murtad dan ikut fahaman liberalism dan pluralism

Popular Posts