Saturday, January 28, 2012

[Gambar] Tengku Adnan perjuang Sekolah Agama di Putrajaya



[FOTO] : TPM Hadiri Jamuan Rakyat di Putrajaya Bersama @TengkuAdnanReal @RajaNongChik

http://yuseriyusoff.blogspot.com/2012/01/foto-tpm-hadiri-jamuan-rakyat-di.html
Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini menghadiri majlis jamuan makan tengah hari bersama rakyat, sejurus selepas menunaikan solat Jumaat di Surau Putra Al-Amin di Presint 8 di sini. 
Turut kelihatan ialah Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar, Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin, Ahli Parlimen Putrajaya yang juga Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor serta Presiden Perbadanan Putrajaya, Tan Sri Samsudin Osman. 
Selesai solat, Muhyiddin menyertai orang ramai di kawasan perumahan itu, ke khemah di padang bersebelahan surau untuk majlis jamuan makan tengah hari bersama rakyat. - Utusan 
Foto Sekitar Program Jamuan Rakyat Bersama TPM di Putrajaya













Sekolah Agama Rakyat Akan Dibina di Putrajaya


Dalam sidang media yang diadakan di Pejabat Bahagian UMNO Putrajaya, TPM yang juga Menteri Pelajaran bersetuju untuk membina Sekolah Agama Rakyat di Putrajaya. 

Sekolah ini dibina atas permintaanAhli Parlimen Putrajaya yang juga Setiausaha Agung UMNO Datuk Tengku Adnan Tengku Mansor.

Menurut Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin, Sekolah Agama Berasrama Penuh yang diumumkan tadi akan dibina di Precint 8 dalam masa terdekat.

YY : Siapa kata UMNO tak peduli pasal sekolah agama? 



1 comment:

Anonymous said...

Teman nak pesan...tempat ni kelak jangan jadi sarang pembangkang udah lerr...eaaaa

Popular Posts