Tuesday, January 10, 2012

Azhar Idrus tau bab fardhu ain saja?


Kalau faham bab fardhu ain saja, macam mana boleh bagi padangan 
dalam bab aqidah dan perundangan sehingga semua orang jadi sesat?

7 comments:

Anonymous said...

ustaz azhar ni bengong...dia dulu kaki jubur orang...leni tunjuk baik konon...poorah..

PemikirpolitikJerantut said...

Salam Tuan, blog Tuan sudah lama sy pautkan diblog sy, mohon blog sy dipautkan diblog tuan, tq
http://pemikirpolitikjerantut.blogspot.com/

Tun Faisal Ismail bin Aziz said...

dah di link kan, tq :)

Anonymous said...

kn fardhu ain tu asas.. kalu fardhu ain pun korang ni failed, camne la nk jd Islamic dlm perundangan... jgn pisahkn agama dr cara hidup.. ~Islam is the way of Life~

Anonymous said...

sebelum kita berbuat sesuatu ingat bahawa kita pasti akan berhadapan dengan kematian. Jadi daripada berbuat sesuatu yang sia-sia ( tak dapat pahala ) tinggalkanlah perkara tu, buat persediaan untuk hari akhirat dan banyakkan bertaubat.

Anonymous said...

TOLONG HENTIKAN FITNAH & CERITA2 YG TIDAK BENAR TERHADAP USTAZ AZHAR IDRUS...FOKUS SAHAJA pada cerita2 & hal2 POLITIK yg BOLEH MENAMBAT HATI RAKYAT untuk TERUS MEMILIH UMNO & BARISAN NASIONAL..silap2 cerita pasal ustaz azhar yg kamu keluarkan akan menampakkan kelemahan UMNO & BN yg seterusnya akan membuatkan rakyat membenci UMNO & BN.

TOLONG HENTIKAN FITNAH & CERITA2 YG TIDAK BENAR TERHADAP USTAZ AZHAR IDRUS!!!

Sekian, terima kasih...

zati_dan said...

salam...
kita nie hidup di dunia akhir zaman,,,
kalau benar kita tidak suka sekalipun..janganlah sampai menghina ulama',menyebarkan fitnah terhadap orang lain..kerana fitnah itu lebih besar dosanya dari membunuh,,,,
kalau anda sendiri bermaki hamun..apa kurangnya dengan yang lain????
jangan kerana politik landas2 islam dipijak,,,,..lama2 akidah boleh rosak....jaga bahasa...orang lain pn berpolitik jugak..Allah itu Maha Mengetahui siapa yang benar siapa yang salah,,,kita sebagai manusia nie..jangan terlalu menghakimi orang lain jika tidak tahu hujung pangkalnya...
nauzubillah...

Popular Posts