Friday, November 25, 2011

Senarai Top 20 blog Pro-BN Blogger Maya - blog tun faisal dot com di tangga ke-17

Maya memang blogger Puteri UMNO yang cun. Semalam dia lebih cun kerana rajin untuk membuat senarai ranking Top 20 Blog Pro-UMNO/BN. Terima kasih Maya. Kalau tidak kerana Maya, saya pun tidak sedar yang blog tun faisal dot com telah berada dalam senarai Top 20.

Hanya minggu lepas, iaitu pada 19 November 2011, blog ini ada mengeluarkan posting mengenai ranking blogger pro-BN yang dikeluarkan oleh blogger MyMassa. Posting tersebut adalah seperti di bawah:


SATURDAY, NOVEMBER 19, 2011

tun faisal dot com di tangga ke-30, atasi Rocky Bru, Ruang Bicara Faisal (RBF)

Senarai ranking terkini blogger pro-BN MyMassa menunjukkkan blog tun faisal dot com meningkat 8 anak tangga dari kedudukan ke-38 pada awal bulan November ke kedudukan ke-30 pada 19 November 2011. Pada kedudukan ini, blog tun faisal dot com telah mengatasi blogger-blogger yang jauh lebih hebat dan ternama, iaitu Rocky Bru, Ruang Bicara Faisal (RBF) dan Panglima Perang Cyber.

Setakat ini posting yang terus top dan mendapat perhatian pembaca adalah:



Terima kasih kerana menyokong dan membaca blog yang tidak seberapa ini. Seperti yang selalu saya nyatakan, bukan mudah untuk menulis blog dalam keadaan yang sibuk dan memegang jawatan sebagai Pegawai Khas Menteri Dalam Negeri, Exco Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia dan Pengerusi Majlis Belia Kawasan Putrajaya.


Ranking Top20 Blog Pro-UMNO/BN 24 November 2011

TOP20 BLOG PRO-UMNO/BN

RANKING ALEXA (MALAYSIA) 24/11/2011

1 - www.papagomo.com ---258
2 - novandri.blogspot.com ---418
3 - gerakan-anti-pkr.blogspot.com ---470
4 - empayar-pemuda.blogspot.com ---483
5 - parpukari.blogspot.com ---554
6 - mymassa.blogspot.com ---660
7 - theflyingkick.blogspot.com ---714
8 - medan-info-kita.blogspot.com ---736
9 - mediapermatangpauh.blogspot.com ---758
10 - sejarahmelayu.blogspot.com ---783
11 - panggungopera.blogspot.com ---806
12 - azmykelanajaya.blogspot.com ---813
13 - aku-tak-peduli.blogspot.com ---869
14 - www.pisau.net ---946
15 -semuthitam80.blogspot.com ---954
16 - 1peluru.blogspot.com ---998
17 - tunfaisal.blogspot.com ---1002
18 - gelombang-rakyat.blogspot.com ---1027
19 - yuseriyusoff.blogspot.com ---1028
20 - dukeofumno.blogspot.com ---1062

10 comments:

Aku Peduli Apa @ APA said...

ASSALAM BRO.
TAHNIAH DARI APA

j-maya said...

alaa maya list down suka-suka je... tahniah tun faisal kerana berjaya masuk top20, harap minggu depan masuk top10 pulak~~ hik hik! :-p

Anonymous said...

jual nama papagomo jela baru leh laku..papagomo jgk yg terbaik...

Anonymous said...

Jangan syok sendiri ler.... citer x seberapa, bergegor jer lebih. Cakap bukan main lagi, ada grop tu ramai 40 blogger, tapi bila ajak buah kerja....hampeh.

kita dah tau dah teknik hang pa semua ni.... jual nama nak kan duit.

Begitu jugak masa Konvensyen Media sosial baru ni, sanggup usung Datuk Hisham ikut pintu belakang semata - mata nak tunjukkan konon program tu UMB punya.... poooorahhh.

Jangan nak main wayang lah, jangan nak tunjuk pandai or terrror... ramai lagi blogger yg hebat kat luar tu, saje je diamkan diri. Tulisan mereka lebih bernas dari penulisan kamu yang pengampu.

sori to say lah bro.... hakikatnya apa yg saya kata ni, lu pikirlah.

Ingat... jgn syok sendiri, selamat beramal.

Anonymous said...

Sepatutnya kita jgn buat top2 ranking ni, kita sama semuanya kita menulis untuk menuju PRU ke 13. Kita mambantu Kerajaan untuk menafikan fitnah pembangkang.

Tapi klau dah agenda sendiri camni baik tulis kebaikkan diri sendiri jer, tak payah nak tulis sokong kerajaan.

Macam sy ni, walau tak masuk rangking kau orang pun aku tetap menulis, sebab aku rasa aku sebahagian dari mereka. aku ada tanggungjawab aku.

aku menulis tak pernah di bayar pun.... bukan mcm kau orang, dengan lagak mam repoter, tulis sebaris dah paw sana sini.

Ingat perjuangan kita perjuangan jalanan jer. Walau jalanan ideal kita rakyat terima, tulislah yang tebaek.....

Anonymous said...

BLOGGER LAH DENGAN NIAT UNTUK MENUMBANGKAN PARTI2 YANG JELAS MWUSUHI ISLAM DAN PERPADUAN KAT MALAYSIA NIE...RANGKING ITU SEBAGAI MOTIVASI DIRI SAHAJA..PER2 PUN TAHNIAH UNTUK BLOGER2 PRO KERAJAAN KERNA TUGAS ANDA INI ADALAH TUGAS YG MURNI DAN AMAT PENTING UNTUK SURVIVAL PADA MASA AKAN DATANG.

Anonymous said...

aku tetap sokong BN tp aku xsuke tun faizal ni berlagak sgt tp aku tetap jgk jenguh2 page dia ni nk tgk lagak dia mcmne..

Anonymous said...

tahniah TF! kita tau la sapa yg burukkan orang lain sebab nak duit. ini sumer kerja blogger-blogger top-up mcm gomo and the gang penyamun! menteri bagi, tulis. menteri tak bagi hentam. dapat topup diam. kerja tak seberapa tapi pau lebih. tiba-tiba tulis pasal monsoon cup. Tau la MB Terengganu bayar sorang-sorang sampai 5 ribu. Tu tak campur pau menteri pasal Fedlot lagi.

Anonymous said...

geng blogger lucah dah marah wa ka ka ka ka ka ka. cam ne la orang yang tak main cite lucah pun boleh potong macai-macai blogger lucah

Unknown said...

Seorang lelaki asnaf fakir miskin. Berada dalam keadaan daif dan hidup dalam serba kekurangan. Sesiapa yang ingin menghulurkan sumbangan wang secara ikhlas, boleh derma ke akaun maybank 151089317354 Adila Bin Suboh. Terima kasih.

Popular Posts