Wednesday, September 21, 2011

Pengundi Bangladesh - Blogger PR kantoi menipu lagi!



Sekali lagi blogger Double-Y telah berjaya membongkar kejahatan dan penipuan pembangkang. Kononnya beribu-ribu warga Bangladesh diberi MyKad dan didaftarkan sebagai pemilih. Malangnya kenyataan Ketua Pengarah JPN Datin Juriah telah membuktikan dakwaan pembangkang hanyalah penipuan dan fitnah semata-mata. Tahniah kepada blogger Double-Y yang membuat investigative journalism, rupa-rupanya daripada 14 orang warga Bangladesh ini, bukan semua berdaftar sebagai pemilih dan semuanya tidak menetap dan berdaftar sebagai pemilih di tempat yang sama. Maksudnya mereka mendaftarkan diri secara sendiri tanpa ada gerakan yang mendaftarkan mereka. Sila ikuti penjelasan blogger Double-Y di blognya -


HOT : Senarai Nama Warga Bangladesh Yang Berdaftar Dengan SPR Didedahkan...

Di atas adalah nama 3 individu yang berasal dari Bangladesh tapi telah menetap di Malaysia melebihi tempoh 10 tahun dan mereka telah diberikan status kewarganegaraan.

Dalam tangan saya, lengkap nama 14 orang tersebut namun buat masa ini cukuplah sekadar 4 nama didedahkan untuk menjawab pembohongan blogger muka tak malu si MiloSohai dan Naib Presiden PKR si Fuziah Salleh.

Ikut rekod dua-dua manusia ini memang sudah banyak kali dikesan menipu. Fuziah Salleh perancang isu Lynas manakala MiloSohai pula bertindak sebagai 'kambing hitam' yang akan memainkan apa saja propaganda yang direka sendiri oleh troopers mereka.

Mengikut dakwaan pembangkang, warga Bangladesh ini diberikan kerakyatan untuk memenangkan BN di kerusi parlimen/dun yang dilihat sukar untuk BN tembusi. Maksud mereka adalah warga-warga Bangladesh ini akan didatangkan secara berkelompok dalam parlimen tertentu untuk memangkah undi dalam PRU13.

Bila saya meneliti maklumat 14 individu ini jelas mereka bermaustatin di setiap negeri di Malaysia. Tidak pula saya jumpa mereka ini menetap di tempat yang sama.

Hari ini saya berikan 4 nama warga Bangladesh yang kini adalah warganegara Malaysia yang sah .Terima kasih kepada ejen saya yang bernama Jason Bourne dari FBI kerana mengirimkan senarai nama warga Bangladesh ini.

Hahaha...


Hafiz Ahmed Patwari nombor mykad 641001-71-5607 belum lagi disahkan sebagai pengundi kerana rekod SPR permohonan beliau masih diproses. Nampaknya kod 71 bakal menghantui pemimpin-pemimpin import pembangkang sebagaimana yang berlaku isu #mismahgate.

Nama ke-2 pula :


Ismail Bin Abdur Rahman nombor mykad 750225-79-5039 menetap di Kluang Johor. Beliau adalah pemilih yang sah sebagaimana rekod SPR.

Nama ke-3 pula :


Md Safawat Hossain nombor mykad 490116-71-5003 menetap di Hulu Selangor beliau juga merupakan pengundi yang sah mengikut rekod SPR.

Nama ke-4 pula adalah :


Abdul Malek Bin Abd Mazid nombor mykad 361110-71-5159 menetap di Kalabakan Sabah dan sah pengundi SPR. Empat nama yang didedahkan ini tiga antara mereka kod kelahiran adalah 71 sebagaimana kod mykad milik Badrol Amin, Zuraida Kamaruddin, Azmin Ali dan Wan Azizah 'korea'.

Dengan saya ada lagi 10 nama yang berdaftar sebagai pemilih dengan SPR. Namun perkara mustahak perlu ditekankan di sini adalah sejak 8 tahun yang lalu hanya 37 warga yang berasal dari Bangladesh diberikan status kerakyatan manakala 14 adalah pengundi.


Sila baca artikel penuh di -
http://yuseriyusoff.blogspot.com/2011/09/hot-senarai-nama-warga-bangladesh-yang.html

No comments:

Popular Posts