Wednesday, September 21, 2011

#DAPzalim Komunis tetap cara komunis - Lee Kee Heong Ahli Majlis MPKj Yang Biadab

[Nota: Pertama - biadap! Kedua - belajar la mendengar bukan membebel! Ketiga - You bercakap tak berhenti-henti macam bontot ayam, macam mana orang nak explain masalah sebenar? Belum memerintah dah tunjuk lagak. Kalau dah berfikiran komunis tu memang cara pun macam komunis jugak lah! - Lee "Main-main dengan ahli majlis ke? Jabatan mana yang main-main dengan ahli majlis? Apa imej MPKJ, saya tak nak dengar itu cerita, saya nak tahu apa imej MPKj sekarang? Apa? Apa imej MPKJ sekarang, saya tak nak dengar itu cerita, saya nak tahu apa imej MPKj sekarang! Apa?]




Lee Kee Hiong merupakan salah seorang pemimpin DAP yang dilantik oleh kerajaan negeri Selangor sebagai Ahli Majlis, Majlis Perbandaran Kajang.

Perempuan biadab ini adalah Ahli Jawatankuasa Pengindahan Bandar, Ahli Jawatankuasa Kewangan, Ahli Jawatankuasa Infrastruktur dan Ahli Jawatankuasa Tender dan Sebutharga di MPKj.

Dia dikatakan sebagai sangat berpengaruh dalam DAP Selangor kerana mengusai Ean Yong Hian Wah (Pengerusi DAP Selangor) selain merupakan orang kanan kepada Lim Kit Siang.

Baru menjadi Ahli Majlis, sudah berani memperlakukan kakikatangan Melayu di MPKj sampai begitu sekali, jadi cuba bayangkan apa yang dia sanggup lakukan jika sudah memegang jawatan tinggi diperingkat negeri. Tentu lebih teruk dari itu kakitangan awam kerajaan negeri akan dibangsatkan.

Untuk mengetahui latar belakang dan siapa sebenarnya perempuan biadab ini, para pembaca sekalian boleh klik disini.

Sumber: Horas

No comments:

Popular Posts