Monday, September 26, 2011

#Hudud: Kejayaan dan kegagalan Pas



[Nota: Pas makin celaru. Berapa kali Pas hendak menipu rakyat dan membuat janji palsu?Nizar Jamaludin dalam video di atas telah menafikan Pas hendak menubuhkan negara Islam. Di bawah - antara janji-janji Pas yang gagal ditunaikan!]



Pas gagal tutup pusat maksiat malah `berjaya' tambahkan jumlahnya?



Kejayaan Negeri Islam Pas - tambah jumlah hamil luar nikah tertinggi di Malaysia







Pas gagal tunai janji tutup kilang arak?



Tun Faisal
@
baik, skrg ni soalannya mudah - Pas mmg x pernah janji nak tutup kilang arak shah alam ke? sila jwb :)

Dr Siti Mariah
@
setahu saya tidak ada. Tu sbb sy minta rujukan. Sy pimpinan pusat lbh 10 tahun dah. Sy tahu apa kenyataan resmi pas

Tun Faisal
@
bagus2 -Sekarang terbukti Pas memang x pernah janji untuk tutup kilang arak shah alam; ramai org kena tipu dgn Pas slama ni :)

Tun Faisal
@
baik, skrg beranikah dr bersumpah bhw Pas mmg x pernah janji utk tutup kilang arak di shah alam… (cont)

Bila suruh bersumpah `wallahi wabillahi wataallahi, saya (nama Dr Siti Mariah) bersumpah bahawa memang selama ini Pas tidak pernah berjanji untuk menutup kilang arak Shah Alam', dia tidak berani pula.

1 comment:

Remy said...

Salam TF,

Maaf, ini hanya pendapat peribadi saya yang tidak berminat sangat dengan politik.. Pada saya kalau ada usaha menutup pusat2 urut or kilang arak ni, Alhamdulillah sangat bagus. tapi adakah realistik untuk pihak2 tertentu melakukannya?? Rasanya sangat mustahil. Kilang arak di Shah Alam tu rasanya dah berpuluh tahun kat situ.. jadi mmg sangat mustahil la.. apa yg perlu ada membendung..dari merebaknya semua ni.. Maaf sekali lagi, bagi saya semua org menunding kegagalan ni pada pihak pembangkang, sedangkan pihak BN dah memerintah Selangor berpuluh tahun.. bagi saya sangat unfair kerana menyalahkan satu pihak. Sebaiknya kedua2 pihak harus bekerjasama kerana ini melibatkan maruah agama Islam.. dan menjaga kesucian agama itu sendiri.. baik pihak PAS, PKR, UMNO.. jgn lah menunding jari antara satu sama lain.
Lagi satu.. terus terang kadang2 saya menyampah bila membaca akhbar yg pro sesuatu parti.. baca harakah.. asyik burukkan UMNO dan kerajaan.. yg bagus semua PAS.. baca pulak Utusan .. tonton TV3, TV1.. asyik puji kerajaan.. kutuk PR .. tak ada ketelusan langsung .. sudahnya.. terpaksa cari alternatif.. baca blog anti kerajaan.. baca blog pro kerajaan.. buat penilaian sendiri.. ntah la.. apa nak jadi kat Malaysia ni.. takut jahanam je nanti dengan nilai moral dan etika pemimpin2 yang tidak telus.. bagi yg ikhlas.. teruskan usaha anda.. saya berdoa Allah panjangkan hayat anda di arena politik Malaysia.. insyaAllah.

Popular Posts