Thursday, August 25, 2011

#Sodomy2 Plastik? Plastik apa Anwar? Inilah plastiknya labuuuuuuu....

Kot ya pun tak cerdik, jangan la menampakkan sangat diri tu tak cerdik... :) Inila blogger pembangkang yang lemah ilmu, lemah fikiran, lemah pengalaman. Akhirnya - kualiti yang serba lemah inilah yang menyebabkan pemimpin mereka begitu mudah menipu mereka. Tak percaya? baca sendiri blog MIM di bawah:


Liwat Anwar Ibrahim ! Apabila Blogger Otai Pro-Pembangkang Cuba Tunjuk Terer Pada Blog MiM !



Rakan MiM alertkan MiM tentang satu artikel yang ditulis oleh blogger pro-pembangkang yang mengkritik artikel MiM bertajuk DEDAH ! Kes Liwat Anwar Ibrahim - 'Objek Plastik' Yang Dimaksudkan Oleh Dr Hospital Pusrawi ?

Blog pro-pembangkang ini dikatakan banyak dengan kenyataan gelak ketawa, ketawa gelak. Itu sahaja.

Di antara tulisan blogger tersebut:-

Owhh okey2. AKu tunjuk. Tapi dengan satu syarat. Jangan tak gelak taw. Pendedahan neh bukan di buat oleh aku. Ia dibuat oleh blogger umno. Seorang yang mengakui bahawa dia doktor. Sapa lagi kalau bukan si novari tue. Dia larh yang dedahkan objek di bawah neh telah masuk ke dalam tuttt.. si saiful.

Dah bersedia larh.. jeng jeng jenng.. inilah dia objek plastik yang dimaksudkan tue


kah opsss... belum lagi masa untuk gelak beb. Meh baca dulu hujah dr novari neh. Hujah si novari neh ialah

1. Dia cakap doktor osman periksa tutt si saiful guna objek di atas <-- Mana dia dapat info neh? Dia kaji. Dia yang mengaku dalam blog dia beb. Heh.

2. Dia cakap benda di atas neh diperbuat daripada plastik.

3. Dan dia juga cakap memang benar ada objek plastik di masukkan ke dalam tuutt si saiful sebab doktor tue nak periksa si saiful. Benda neh dimasukkan selepas saiful diliwat. Dia merujuk kepada keterangan doktor osman di mahkamah siang tadi seterusnya
Sebenarnya, MiM simpati dengan blogger pro-pembangkang tersebut kerana menilai artikel MiM separuh masak yang jelas menunjukkan bahawa beliau kurang ilmuperubatan dan berlagak pandai.

Bukan itu sahaja, beliau mengelirukan pembaca blog beliau kepada kritikan yang tidak merujuk kepada bukti laporan perubatan Dr Osman yang MiM sertakan di dalam artikel MiM.


Artikel MiM sangat mudah.
Di manakah MiM mendapat info tentang prostoscope tersebut?

Ianya berdasarkan kepada laporan perubatan yang ditandatangani sendiri oleh Dr Osman.
Rujuk laporan di bawah (klik foto untuk lebih jelas) :-

Baca seterusnya di -

2 comments:

Anonymous said...

blog pro pembangkan ni byk nya gay..dah biasa lah.tuu hehehehe

Tun Faisal Ismail bin Aziz said...

ramai ahli Kelab gay Setia bro :)

Popular Posts