Wednesday, August 17, 2011

#Kantoi: Dakwaan Meloyakini tentang 3 pemilih berdaftar tanpa myKad adalah PALSU #bersih

Blogger Double-Y semakin mahir dengan isu berkaitan penipuan Kad Pengenalan dan Pendaftaran Pemilih. Kali ini satu lagi penipuan pembangkang didedahkan. Lagi mau percaya ka? Mismah cerita palsu, Rashid pun cerita palsu, Jamil pun cerita palsu, sekarang 3 ni pun cerita palsu. Budak-budak PR asyik kena tipu dari kisah racun arsenik sampai sekarang. Nyatalah mereka ada masalah aqal. Jangan sampai penyakit ni penyakit keturunan sudah lah.



Dan Kini....Malaysiakini & Anwar Ibrahim Kantoi Lagi...


Hahaha...

Tidak serik menipu malaysiakini (baca yahudikini) terus memainkan isu fitnah kepada SPR kononnya wujud kod 00 yang didaftarkan sebagai pemilih dalam Semakan Pemilih SPR.

Isu Mismah telah kantoi tergolek terpelanting sehingga memaksa yahudikini menyiarkan kenyataan dari JPN seharian di bahagian utama. Hari ini mereka ulang tayang lagi skrip yang sama, mengikut laporan yahudikini 3 individu didaftarkan sebagai pemilih menggunakan nombor mykad yang tidak wujud dalam rekod JPN.

Taktik menipu yahudikini rujuk SINI dan disiarkan dalam blog Anwar Ibrahim sebagaimana gambar di atas. Yahudikini mendakwa pagi tadi rekod menunjukkan ketiga-tiga individu tersebut berdaftar sebagai pemilih dalam semakan secara talian laman web SPR.

Berapa bayaran untuk photoshop skrin yang begitu 'perfect' wahai yahudikini? Oppss.. maaf hasil semakan saya juga kurang 10 minit selepas yahudikini melaporkan isu kod 00 ini mendapati ketiga-tiga nombor yang dinyatakan hasilnya seperti berikut :



Artikel yahudikini disiarkan pada 2.50 pm oleh individu yang sama menyiarkan cerita mengenai Mismah. Saya memeriksa rekod SPR lebih kurang pada 3.00 pm ketika menyiapkan artikel petang tadi kes 'lelaki mualaf.

Hasilnya adalah seperti di atas... TIADA DALAM DAFTAR PEMILIH!!!


Baca seterusnya di
http://yuseriyusoff.blogspot.com/2011/08/dan-kini-malaysiakini-anwar-ibrahim.html

No comments:

Popular Posts