Saturday, May 28, 2011

Salih Yaakob ni memang terer la: Bakal isteri ke-4 Salih buka rahsia...


Memang terer abang Salih ni. Masih boleh ayat awek cun umur 24 tahun walaupun dah umur 50 tahun. Sikit punya tercabar la geng-geng yang sebaya saya. Tapi, yang paling tercabar adalah anak-anak muda yang masih bujang trang tang tang, yang masih belum ada awek lagi... sabor je lah :)

4 comments:

melayuangkat said...

Saya tak lihat apa terernya seorang lelaki yang hanya nak akad nikah sekali lagi.

Tapi pada saya lebih terer jika seorang lelaki yang bergelar suami itu memberi perhatian pada akad akad dia terdahulu dalam kes ini dia ada tiga akad akad dan yang menyayat hati bila akad yg ketiga berzuriat bayi kecil yang menghadapi lukemia, satu penyakit kronik yang amat perlukan perhatian.

Kesian.., pada saat ini lah si isteri perlu komitment penuh suami dari segi kewangan, kasih sayang, sokongan semangat untuk mengharunig ujian getir ini,maklumlah anak sedang sakit...dan sakit bukit sakit demam atau batuk biasa.

perkahwinan bukanlah sesuatu yang lucu, ia adalah tanggungjawab dan bukan setakad akad nikah dan posing atas pelamin.

MUZAMMIL ARIF KAMARUDDIN said...

perli nampak...hahahaha

Tun Faisal Ismail bin Aziz said...

heh3, memang la perli yang muda2 dan yang bujang2 ni. klu u all tak berusaha lebih kuat akhirnya awek yang muda2 ni akhirnya nak pada org yang lebih berumur dan matang mcm salih yaakob, dato K.... etc

silap-silap saya pun ada dalam list tu nanti :P jadi berusahalah dgn lebih gigih lagi kawan2 yang muda dan yang bujang :)

MUZAMMIL ARIF KAMARUDDIN said...

amboi, tun pon mau tambah lagi satu,saya stil muda...banyak yang perlu diselesaikan dahulu....perjuangan belum selesai....tunggu masanya akan tiba...:P

Popular Posts