Saturday, April 5, 2014

Syed Biadap - Apa kata Rosmah?!!! @PDRMsia @SKM_Malaysia



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Saya difahamkan ada poster di facebook yang disebarkan oleh adik Syed Saifullah berkaitan diri saya. Tiada apa yang dapat saya katakan selain mendoakan agar adik Syed Saifullah mendapat keberkatan dalam hidup, dipanjangkan usia, menjadi anak yang soleh dan menjadi insan yang berguna kepada Agama, Bangsa dan Negara. Salam - Rosmah Mansor


Nota - Walapun Datin Seri Rosmah Mansor nampak macam tak kisah, kita tetap mahu Pihak Berkuasa mengambil tindakan ke atas budak yang biadap ini. 


Tindakan Keterlaluan Pengguna Facebook Menghina DS Rosmah cc. @PDRMsia




Perbuatan biadap dan keterlaluan. Itulah yang dapat disimpulkan apabila seorang pengguna Facebook yang menggunakan akaun Syed Saifullah, melangkaui batas kemanusiaan dengan membuat fitnah, menghina isteri pemimpin nombor satu negara, Datin Seri Rosmah Mansor secara biadap dengan berunsur hasutan jenayah.

Pastinya lelaki ini adalah penyokong tegar PR. Diharap PDRM dan SKMM akan mengambil tindakan tegas terhadap lelaki berkenaan. Sesiapa yang hendak berkenalan dengan lelaki ini boleh menghubungi di talian 013 492 8564.






1 comments:

Longchepoh said...
Setakat ni aku hanya mampu MENDOAKAN supaya yang empunya fb ni, atau bininya, atau anaknya, atau mak bapaknya atau yang seangkatan dengannya menjadi seperti dalam gambor tu. Aku tak kan kata Al Fatihah, tapi elokla mampus.

Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2014/04/tindakan-keterlaluan-pengguna-facebook.html#UkjAwpfoWYMVM30x.99




No comments:

Popular Posts