Thursday, April 24, 2014

Kelakar - @AnwarIbrahim kantoi menipu pasal jalan di Permatang Pauh! @CMlimguaneng




Apa Anwar kata? 

Terus je kata Jalan Persekutuan ha ha ha. Ini bukan sekadar kes jarang turun kawasan, tapi ini kes BUKA MULUT JE MENIPU... Lim Guan Eng tak nak kata ini jalan persekutuan juga ke? Atau Guan Eng nak mengaku yang dia tak buat kerja dan PR gagal urus tadbir Pulau Pinang dengan baik?

Kalau dah jenis dan keturunan penipu, memang penipu juga lah. Kantoi BIG TIME! Inikah jenis pemimpin PKR dan PR? Sampai bila macai nak sedar... ha ha ha..





Dipetik dari blog Cucu Tok Selampit

@anwaribrahim Berbohong Lagi Berkenaan Jalan Permatang Pauh, @PetraJayaMP Membogelkan Pembohongan Beliau


Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim kantoi berbohong sekali lagi. Ye lah kalau tidak berbohong bukan Anwar Ibrahim namanya. Berdasarkan soalan yang ditanya oleh pemegang akaun laman sosial Twitter @Gguzmen, beliau meminta penjelasan daripada Anwar Ibrahim, yang juga Ahli Parlimen Permatang Pauh, kenapakah jalan di kawasan berkenaan amat teruk terutama dari simpang lebuhraya Kulim sehinggalah sampai ke Bukit Mertajam. CTS yang kebetulan membuat audit di sini mengakui kebenaran fakta berkenaan.

Anwar Ibrahim tanpa malu dan segan telah menjawab kononnya jalan berkenaan adalah jalan persekutuan. Lebih meyakinkan beliau menyatakan bahawa beliau telah merujuk kepada Kementerian yang berkenaan. Tidak berpuas hati, pemilik akaun @Gguzman telah mendapatkan jawapan daripada Menteri Kerja Raya, Datuk Fadillah Yusof. Datuk Fadilah menjawab bahawa jalan berkenaan adalah jalan P7, iaitu jalan di bawah seliaan Kerajaan DAPPulau Pinang.

No comments:

Popular Posts