Tuesday, October 8, 2013

#PemilihanUMNO Alhamdulillah, saya dapat bertanding. Terima kasih @KhairyKJ @TengkuAdnanREAL


Syukur alhamdulillah dan terima kasih Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia YB Khairy Jamaluddin Abu Bakar, Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia YB Razali Ibrahim, Ketua Pergerakan Puteri UMNO, YB Datuk Rosnah Shirlin Rashid, Pengerusi Jawatankuasa Pemilihan UMNO Tan Sri Haji Mohammad Tajol Rosli bin Tan Sri Mohamed Ghazali, Setiausaha Agung UMNO Malaysia, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor, Pemangku Pengerusi Jawatankuasa Khas Lembaga Disiplin UMNO, Tan Sri Megat Najmuddin Megat Khas, Pengerusi Jawatankuasa Pengurusan UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin, rakan-rakan di dalam kepimpinan Pemuda, Puteri, Wanita dan UMNO, rakan-rakan dalam Unit Media Baru (UMB), rakan-rakan mahasiswa, rakan-rakan blogger dan cybertroopers, rakan-rakan dalam kepimpinan UMNO Putrajaya dan rakan-rakan media arus perdana serta portal online di atas sokongan, bantuan dan doa. Semoga Allah swt memberi rahmat dan ganjaran yang setimpal dengan budi baik semua yang disebutkan dan yang tidak disebutkan di atas.

Keputusan ini membuktikan bahawa Jawatankuasa Pemilihan mengambil kira merit cadangan daripada Pergerakan Pemuda UMNO sekaligus menunjukkan bahawa institusi Pemuda UMNO dihormati dan pandangan Pemuda, khususnya Ketua Pergerakan Pemuda Umno Malaysia YB Khairy Jamaluddin diambil kira dan diberi pertimbangan yang tinggi.
Keputusan ini juga secara tidak langsung menerima bahawa seorang Exco Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia mempunyai merit untuk bertanding di peringkat Majlis Tertinggi berdasarkan sumbangan, pengalaman dan kedudukan jawatan tersebut di dalam heiraki parti.

Kejayaan rayuan ini bukan kejayaan untuk saya bertanding semata-mata, tetapi kemenangan Pergerakan Pemuda UMNO, semangat pindaan perlembagaan dan masa depan bakal Exco Pemuda Malaysia yang mungkin akan bergadapan dengan masalah yang sama di masa hadapan. 

Apapun perjalanan baru saja bermula semula, mudah-mudahan saya dapat mengejar waktu dan berjaya meyakinkan para perwakilan untuk memilih saya pada 19 Oktober ini.



Selautan Rahmat Dari Secangkir Kesulitan... #TF4MT @NajibRazak @KhairyKj @TunFaisal


syukur ya ALLAH atas peluang & kesempatan kepada yang haq. 
biarkan saja keratan2 berita di bawah mencernakan maknanya...































Dugaan demi dugaan, rintangan demi rintangan - semuanya akan dapat ditempuhi dengan izin dan kehendak Allah swt, insya-Allah....

1 comment:

Unknown said...

Tahniah Bro TF. Saya doakan saudara berjaya dalam pemilihan MT nanti. Bagi saya MT perlukan minda orang muda untuk memantapkan lagi hala tuju parti di masa akan datang. Semoga Allah memberikan kemenangan pada saudara. InsyaAllah.

Popular Posts