Saturday, June 29, 2013

Azhar Idrus - ustaz akhir zaman?





Menang kontroversi - sebelum ni pasal makan Mc D, selepas dok balun-balun, dia yang kantoi; youtube iklan raya, ustaz ajar bayar duit je boleh setel masalah, dan tuduh Dr Fathul Bari gaji RM15,000 tapi tanpa bukti - ustaz, ustaz - ustaz zaman akhir zaman....






Jawapan paling lawak
bila menjawab air nescafe diisi dalam gelas kopi mcD...
kedai yg jual air nescafe tu dah habis gelas ke??

Kalo dah kantoi tu mengaku aje laaa!
memang gini la cara ulamamak PAS... menipu bila kantoi!

BACA JUGA DI BLOG MPP (KLIK!)

McD di GAZA???


Daripada Abu Hurairah ra. berkata: Rasulullah saw. bersabda; 
"Akan timbul di akhir zaman orang-orang yang mencari keuntungan dunia dengan menjual agama. Mereka menunjukkan kepada orang lain pakaian yang dibuat darIpada kulit kambing (berpura-pura zuhud dari dunia) untuk mendapat simpati orang ramai, dan percakapan mereka lebih manis daripada gula. Padahal hati mereka adalah hati serigala."



Yang kerja dan makan Mc Donald ni kena tolak ustaz yang suka-suka 
keluarkan fatwa tanpa asas ni


Lagi cerita kantoi Mc Donald di sini



Kontroversi 2



Ustaz ajar, pecut kereta Ferrari kat jalan kampung, bayar duit boleh setel problem ...



Kontroversi 3



Ustaz ajar kalau tak de bukti pun boleh tuduh2 orang, mana nya ajaran la ni...



Lagi kontroversi tentang Azhar Idrus di sini



2 comments:

Alang Zack said...
This comment has been removed by the author.
Alang Zack said...

Sebelum ni pun kan Ostad nih ada mengatakan Ribena haram...Mana punya maklumat dia dapat tak tahulah..

Popular Posts