Monday, April 1, 2013

Unjuran Rafizi untuk pendidikan percuma salah, unjuran #HargaKereta pun hancus #ManifestoBukanJanji


Nasib baik budak Rafizi ni tak duduk Petronas lagi. Kalau tidak, silap-silap Petronas bangkrap dalam masa beberapa bulan je. Apa punya akauntan la - fakta dan unjuran tak betul, main tembak ikut suka je... Hancus PR ni sebenarnya.



Hujah Dibalas Hujah!!!Raafizi Kantoi Cubaan Seleweng Minda Rakyat Isu Harg Kereta...

Hujah dbalas hujah...tak payah dengar hujah rafizi yang maha merepek..anda perhatikan setiap gambar-gabar di bawah...nilai sendiri...











5 comments:

azhari jarbas said...

Saya tak kesah berapa harga kereta mewah tu. saya tak mampu. Saya mahu beli proton saja. Saya rasa ianya bagus bagi kerajaan kutip lebih cukai kepada yg berada dan mampu beli. kalau semua tak mampu, kita beli jer kereta buatan tempatan. kan ramai rakyat msia terutama org melayu kerja kat kilang proton tu.

Setopa M said...

setuju azhari

kerana itu juga kita kena sokong GST. Cukai hanya kepada yg berbelanja. Siapa belanja byk, cukai besar. siapa belanja sikit, cukai sikit.

org2 kaya dan gaji tinggi saja akan melobi utk tidak laksana GST. Org tidak berada yg bantah GST sememangnya termakan tipu helah org2 kaya.

Tun Faisal Ismail bin Aziz said...

rafizi kan anak buah super-mansuh :)

azhari jarbas said...

saya kira adil utk ada AP. Biarlah bangsa melayu dapat sikit manfaat daripadanya walaupun saya sendiri tak pernah merasainya. Tiada rasa dengki dan iri hati. Sekurang2nya boleh mengimbangi supaya org melayu tidak terlalu jauh ketinggalan. Herannya..bangsa lain takpun irihati kecuali melayu itu sendiri.

azhari jarbas said...

betul tu setopa M. Kita faham maksud Tun faisal.

Popular Posts