Tuesday, April 2, 2013

#ManifestoBukanJanji - 32 JANJI KARUT bukti manifesto dirangka oleh budakPR, bukan pakar. #tolakPR


Ini akibat bila budak-budak diberi jawatan pakar strategi bukan disebabkan kepakaran tapi sebab kejambuan. Nak jadi pakar pun biarlah berpengetahuan dan berpengalaman. Akibatnya buat janji karut marut dan tidak bersandarkan realiti dan fakta semasa. Oleh kerana budak-budak ini kurang pengetahuan dan pengalaman, buat unjuran pendidikan percuma pun salah, bila buat unjuran turunkan harga kereta - hancus. 



#ManifestoBukanJanji : 
32 Perkara Karut Di Dalam Manifesto Pakatan Part 1/3

1. Setelah didedahkan 12 Janji Manifesto 'Karut' Pakatan Pembangkang, kini didedahkan pula 32 Janji Pakatan Pembangkang yang boleh dikategorikan sebagai karut.

2. Dalam segmen ini, didapati bahawa kebanyakan janji ini bercanggah dengan fakta semasa, tidak selari dengan apa yang telah diamalkan selama ini.

3. Sebagai contoh, janji mereka untuk menghayati Agama Islam itu sendiri bercanggah dengan amalan mereka selama ini yang telah menghina Agama Islam itu sendiri.

4. Baca, fahami dan teliti 32 Janji Manifesto Karut Pakatan Pembangkang (Part 1/3)











1 comment:

Unknown said...

Jgn tertipu dgn statemen " Janji Akan Turunkan Harga Petrol". Kalau harga jadi 70 sen seliter kira ok gak..tapi kalau setakat turun cuma 3 sen seliter.. merapek ajelah.

Popular Posts