Monday, March 4, 2013

#LahadDatu Serangan Nur Misuari: PM nak nyawa rakyat Sabah selamat, Anwar nak apa?





Nur Misuari memberi amaran supaya kerajaan Malaysia tidak mengapa-apakan orang2 'Sultan Sulu' yang menceroboh Lahad Datu sejak 3 minggu lalu. Jika situasi tersebut berlaku, Nur Misuari akan menghantar 'tentera'nya datang ke Sabah untuk memberi bantuan. 

Amaran tersebut dinyatakan minggu lepas dalam sebuah portal berita Filipina, sebelum keadaan semakin meruncing sejak 2 hari lalu yang telah mengorbankan 14 nyawa setakat ini.

Ketua Pembangkang Malaysia, Anwar Ibrahim mempunyai hubungan istimewa dengan Nur Misuari (dan bekas Presiden Filipina, Joseph Estrada)... pencerobohan ini juga dikatakan mempunyai kaitan dengan mereka [BACA SINI -KLIK!]

Adakah 'tentera' Nur Misuari akan datang menyerang Sabah membantu lanun2 Sulu yang telah menceroboh di sini?? Adakah Anwar Ibrahim benar2 memainkan peranan dalam menyusun drama huru-hara yang menyimpang dari plot asal ini demi kepentingan politiknya?? Lebih banyak bukti akan didedahkan selepas ini...

Al-Fatihah untuk wira2 bangsa yang terkorban dalam mempertahankan kedaulatan negara... Laknatlah Anwar Ibrahim atas semua kesedihan yang terpaksa dikongsi oleh seluruh rakyat Malaysia.

Baca lebih lanjut penglibatan Anwar & Nur Misuari dalam konflik Lahad Datu DI SINI - KLIK! 

1 comment:

Anonymous said...

Woi, 'brother-brother' kau ceroboh Malaysia, bunuh orang, sedap je kau demand tak ditumpahkan setitik darah?

Muka tak tau malu!Tak heran lah kau kamcing dengan Anwar ye?

MISUARI BABI

Popular Posts