Monday, February 18, 2013

Rafizi dakwa di `hacked' untuk halalkan Cybertroopers PR hack BN? #GilaPublisiti


PR terdesak. Kononnya pemimpin PR di'hacked'. Sekarang jelas itu semua sekadar lakonan semata-mata. Mengata dulang paku serpih, mengata orang, nampaknya mereka yang lebih. Politik kotor seperti yang dimainkan oleh cybertroopers PR memang mudah dijangka. Kalau peraturan biasa pun mereka langgar, apa lagi peraturan dalam laman siber. Dah terdesak sangat nampaknya geng PR ni. Rakyat makin meluat dengan permainan politik kotor dan desperate PR.



UMBWP Kesan Laman E Penerangan Digodam #1Malaysia #TolakPR


Pagi-pagi ini semasa troopers Unit Media Baru Wilayah Persekutuan (UMBWP) merayau-rayau dalam laman web dan blog, ternampaklah satu laman web Penerangan dipercayai telah digodam.
Dalam laman tersebut tercatat kononnya Perdana Menteri Dato Seri Najib Tun Razak meletakkan jawatan dan memohon maaf kepada rakyat Malaysia atas kesilapan yang dilakukan semasa menjawat jawatan selaku ketua negara.

Satu lagi bentuk fitnah yang ditaja oleh PR melalui Cybertroopers yang diupah pihak berkepentingan dan berniat jahat terhadap kerajaan Barisan Nasional (BN).

Dulu Rafizi Ramli pernah ajukan account Facebook miliknya telah dihack oleh Troopers BN tapi pada hakikat sebenarnya memang Troopers PR kaki hack. Mungkin perbuatan hack FB Rafizi merupakana salah satu 'black ops' Pembangkang dalam menuduh keburukan terhadap kerajaan.

Keji sungguh permainan politik Pembangkang hari ini dalam memenangi PRU 13 akan datang.




2 comments:

Anonymous said...

lepas zoom imej tu aku tgk font yg bhgn kandungan tu tak sama size dgn font yg sebelah atas. ini bukti imej diedit. mana ada website yg font setting berlainan utk 1 table content yg sama.cuba google, Tun akan jumpa 1 lagi imej berita lain dari eakhbar tp font lain pulak di bhgn kandungan tu (http://2.bp.blogspot.com/-WZEd9UGeb3w/Tnh4vIozdiI/AAAAAAAAAk4/-6eCx6UXhOM/s1600/eakhbar.penerangan.gov.my196135.jpg)

Hari ni Tun M kata bahaya internet tak dikawal. beliau merujuk insiden PSY di Penang tempoh hari. Ini lah buktinya, pemimpin BN hanya akan alert bila kena btg hidung sendiri tp bila kena kat org lain takpe, tak bahaya pun. camna nk twn hati rkyt yg celik IT? Rkyt lebih bijak!

tunfaisal sepatutnya siasat dulu sblm report diblog. in imenjatuhnya maruah unit media UMNO

changing our mindset

Anonymous said...

Di laman media pun kita boleh guna pelbagai jenis font dan saiz. Bukan hanya tertakluk pada 1 jenis saiz dan font sahaja

Popular Posts