Tuesday, July 24, 2012

Tahniah! Tak kecoh tapi Putrajaya Online no-5 sekarang @PJO2u cc @NajibRazak @HishammuddinH2O @Shaberyc



Ranking Portal Pro-BN... Tahniah Putrajaya Online (PjO) Di Tempat Ke-5 @PjO2u


Di sini Maya senaraikan ranking portal pro-BN (tidak termasuk yang mainsteam seperti Utusan, BH, thestar etc) dan merasa bersyukur bila portal Putrajaya-Online (PjO) yang diusahakan oleh Maya dan beberapa orang rakan lagi kini berada di tangga ke-5. Harap portal2 ini akan menerus perjuangan dengan cara & pendekatan tersendiri untuk menangkis propaganda pembangkang terutamanya menjelang PRU13 yang akan berlangsung tidak lama lagi.

Kepada rakan2 di dalam PjO - teruskan kerja keras bagi memantapkan lagi pengisian untuk menjadi salah satu portal ulung di Malaysia suatu hari nanti.... GAMBATE!!





4 comments:

Anonymous said...

kalau tak kecoh, tak payahlah nak dipaparkan beb. orang yang bodoh pun rasanya faham akan tajuk tersebut, sendiri masuk bakul, sendiri angkat, lebih senang yer?

RR said...

uiksss anony kat atas tiba2 'panas dalam' apasal?? ;-p

Anonymous said...

bukan, kata tak kecoh tapi dia kecohkan dan aku telah pun baca artikel ini kat blog lain tak pun aku kesah. kalau nak paparkan pun gunakanlah tajuk lain. dalam hal banyak lagi perkara lain yang patut diketengahkan, dia sebok nak promosi ranking. lebih banyak lagi sentimen sentimen lain yang dimainkan pembangkang patut di counter barulah kata pro BN. ntahlah suma nakkan glamour macamlah abby sekarang ni.

iyaka said...

anon panas baca tajuk?

masalah besar kepada anon..kesian...

Popular Posts