Monday, April 23, 2012

[Video] Tahniah! DBKL gagalkan #OccupyDataran


Demo Khemah Gagal, DBKL Telah Bertindak 
#OccupyDataran



http://anginperubahan.blogspot.com/2012/04/demo-khemah-gagal-dbkl-telah-bertindak.html


Tahniah DBKL, melawan non resistance violent dengan baik. Menggunakan kembali senjata mereka untuk melumpuhkan mereka. Ini petanda demo duduk pada 28 April turut akan gagal.


99.99 peratus rakyat Malaysia benci kumpulan yang mengotorkan Dataran Merdeka ini. Kemerdekaan negara cuba diragut oleh taktik Occupy Movement yang berasal dari luar negara ini.






Anak anda di sini? Mereka kekurangan kasih sayang dan kurang dapat perhatian semasa kecil. Jadi tolong didik anak anda dengan penuh kasih sayang dan beri perhatian kepada kemahuan mereka. Saya nak tanya, adakah setiap kali anda tidak memenuhi kehendak mereka, mereka akan berdemo di depan rumah anda. Kalau itu cara didikan anda, kita ingin cadangkan agar anda menjadi ibu bapa yang LEBIH bertanggung jawab kerana semakin ramai rakyat Malaysia yang bencikan mereka sekarang.

1 comment:

Anonymous said...

Amboi gambar-gambar wanted eh? samseng yang konon pukul polis di Dataran haritu... si buntal Razali anak Shrek tu tak nak keluar gambar dia ke? Satu Malaysia dah tau dia pencacai Pemuda Umno ... sampah tul

Popular Posts