Tuesday, December 20, 2011

Mahasiswa Kurang Ajar: Yang Di Pertua MMP UPSI selar tindakan Adam!



MT MPP UPSI KESAL TINDAKAN ADAM ADLI!

Dipetik dari blog Mahasiswa Utara
http://mahasiswa-utara.blogspot.com/2011/12/mt-mpp-upsi-kesal-tindakan-adam-adli.html

Salam kepada mahasiswa UPSI dan semua...

....................................................................................................


MUHAMMAD AFIQ FIKRI - YDP MPPUPSI 2011/2012


"As salam dan selamat sejahtera.... saya SANGAT TIDAK menyokong tindakan menurunkan bendera dan melakukan perarakan yang khabarnya ingin mnyampaikn memorandum di PWTC semalam.. Tindakan menurunkan bendera di sana bagi saya telah menjatuhkn martabat mahasiswa terutamanya UPSI.... Jika sekadar untuk menyampaikn memorandum, pada khemat saya banyak medium lain yang boleh digunakan.. Mengapa perlu di jalanan? Begitukah cara mahasiswa yg intelek? Jika betul apa yang mereka lakukan, mengapa hanya segelintir mahasiswa yang menyertainya? Adakah mereka layak membawa suara mahasiswa secara keseluruhannya? Atau hanya membawa suara pihak berkepentingan? Bgi sy, tidak perlu menurunkan bendera tersebut, ia satu tindakan yg biadap dan mencalarkan imej MAHASISWA terutama Universiti sendiri.. Ini pendirian saya selaku Yang DiPertua Majlis Perwakilan Pelajar UPSI dan juga salah seorang MAHASISWA..!!!... Bagi saya manusia sebeginilah yang mencalar dan merosakkan nama baik bakal seorang pendidik khususnya UPSI... Kerana insan beginilah usaha untuk memastikan penempatan pelajar semakin sukar... Terima Kasih Menambah Kerja saya yang dah hampir selesai, menjadi tidak selesai... "



                                   ===================/////==================




MOHD SHAHRIL BIN KHASIN - SU AGUNG MPPUPSI 2011/2012


"Saya mewakili YDP MPP UPSI, MPP UPSI dan seluruh mahasiswa UPSI membantah keras tindakan yang dilakukan oleh Adam Adli, mahasiswa UPSI yang menurunkan bendera PM di PWTC. Beliau bukan membawa nama mahasiswa UPSI dalam tndakannya!!! Itu tindakan individu berkepentingan sendiri. Wajar diberi tindakan sepatutnya!!! Ia satu tindakan yg biadap dan mencalarkan imej MAHASISWA terutama Universiti sendiri... memalukan dan mencalarkan imej institusi pendidikan ulung, UPSI!!!"

"Jika betul apa yang mereka lakukan, mengapa hanya segelintir mahasiswa yang menyertainya? Adakah mereka layak membawa suara mahasiswa secara keseluruhannya? Atau hanya membawa suara pihak berkepentingan? Tidak perlu menurunkan bendera tersebut, ia satu tindakan yg biadap dan mencalarkan imej MAHASISWA terutama Universiti sendiri... memalukan dan mencalarkan imej institusi pendidikan ulung, UPSI!!!"

"Menunjukkan kebodohan insan berpendidikan!!! Telah menunjukkan kepada semua siapa dia sebenarnya!!!"

petikan juga dari blog prihatin azmikelanajaya  

2 comments:

Unknown said...

http://www.youtube.com/watch?v=3L5rqAluPtA

Anonymous said...

dok tunggu apa lagi haihh? expell la dia dari UPSi tu...kurangajag sgt.

Popular Posts