Thursday, November 17, 2011

Nurul Izzah gabra maklumat akaun kena hacked? #AnakBapak

Cetusan oleh facebooker bugati veyron semalam menyebabkan banyak persoalan timbul. Blogger semut hitam menambah lagi cuka ke atas luka yang terbuka :P

Nota: Dipetik dari blog Semut Hitam

NURUL IZZAH RUNSING BUKU AKAUN DIA KENA CURI!!!


Rasanya, kalau tak betul la laporan yang dibuat oleh beberapa orang blogger semalam, hari ni dah tentu Si Nurul Izzah ni akan buat sidang media.

Sidang media tu dah tentu - tentu bagi menafikan bahawa dia ada banyak duit yang disimpan dalam akaun dibank Israel. Banyak soalan dia kena jawab sebenarnya.

Dari mana dia dapat duit sebanyak itu? Adakah ianya duit dana yang diturunkan oleh sindiket Israel yang turut dianggotai oleh Papa dia selama ini?

Kalau nak kata yang ianya duit dia sendiri, tak munasabah pulak. Akaun tu kebanyakkannya dibuka tahun 1997. Buat apa dia bukak akaun pada tahun tersebut?

Ada orang kata yang akaun ni dibuka sebagai simpanan untuk dia seandainya ada apa - apa musibah yang berlaku kepada papanya pada tahun tersebut.

Atau adakah itu salah satu akaun yang dibuka oleh Si Ketua Penipu tu sewaktu Negara mengalami kemerosotan ekonomi pada 1997?

Sebelum ni, kita pernah dengar yang Si Ketua Penipu tu pernah membawa keluar duit dari dalam Negara dan disimpan di Negara - Negara jiran.

Semua duit - duit tu, kata mereka, dijadikan simpanan untuk dia muncul sebagai 'Hero' bagi mengatasi kegawatan ekonomi pada ketika itu.

Ada juga yang kata duit tu disimpan untuk dia kembali bangkit selepas keluar dari penjara akibat tuduhan yang dihadapi pada tahun 1998.

Dan persoalan utamanya ialah, kenapa dia bukak akaun untuk Anak Emas Kesayangan dia dibank Israel? Kenapa tak bukak akaun tabung haji je?

Persoalan - persoalan ini yang perlu dijelaskan oleh Si Nurul Izzah ni sekarang. Jangan setakat tahu nak mempertikaikan pasal orang lain je kerjanya!!!

5 comments:

Anonymous said...

Ni bahaya ni...macam mana plak bleh bukan dengan bank israel...ada hubungan diplomatik ke kita dengan israel???komfius aku...

Anonymous said...

bisalah kan anwar kawan dengan yahudi. special treatment maaaa...

Pewaris Wasiat said...

Rancangan Jangka Panjang si Al Juburi semenjak dari tahun 1992...sekarang terbongkar...!!!

Anonymous said...

betul la tu. anwar kan ckit2 ngadu org luar,ngadu kat yahudi.jual negara sendiri.org camni patut tembak sampai mati je.

Anonymous said...

http://www.overscurry.com/2011/01/wikileaks-dedahkan-duit-pemimpin-negara.html

marina dan izzah berkongsi no pasport....

Popular Posts