Tuesday, September 20, 2011

[Gambar] Semasa Perhimpunan Kami Benci @HishammuddinH2O


Hishammuddin Tun Hussein memang dibenci ramai. Begitu banyak gelaran yang diberikan kepada beliau. Beliau dibenci oleh bukan Melayu kerana kononnya keris yang dihunus beliau dahagakan darah mereka. Beliau dibenci kaum Melayu kerana dilihat kononnya takut untuk mengambil tindakan ke atas bukan Melayu yang mencabar kedudukan istimewa mereka. Penulis dan blogger menyerang beliau dari pelbagai sudut dan tindakan ini telah menyebabkan rakyat semakin benci kepada Hishammuddin. Itulah Hishammuddin Tun Hussein Menteri Dalam Negeri yang dibenci oleh ramai rakyat!

Mungkin blogger Minaq Jinggo juga percaya itulah Hishammuddin Tun Hussein. Jadi untuk membuktikan kepercayaannya betul, Minaq Jinggo sanggup menjejakkan kaki sehingga ke Sembrong untuk melihat dengan mata sendiri reaksi dan bahasa tubuh rakyat semasa Majlis Sambutan Aidil Fitri Parlimen Sembrong. Apa yang dilihatnya adalah di luar jangkaan.

Pepatah Inggeris menyatakan a picture is worth a thousand words - anda nilaikan sendiri.....

Akak tu geram sampai tarik telinga Hishammuddin












































Gambar diambil pada 18/9/2011 dari lensa Minaq Jinggo

5 comments:

Yuseri Yusoff said...

Woww.... baik punya gambar

dino.yp@gmail.com said...

Mati PR lepas ni!

Aku Peduli Apa @ APA said...

Salam sdra TF.
Biasalah bila Umno buat acara makan free semua orang turun.Kalau boleh komunis dalam hutan pun nak keluar join sekali.

Jangan jadikan ini sebagai penanda aras sebagai sokongan rakyat kepada kita..dah banyak kali kita kena dalam banyak PRK.

Sekadar pandangan iklas saya..

Tun Faisal Ismail bin Aziz said...

bro, nak tulis blog kena turun ke bawah; jgn tulis dr dlm bilik atau kedai mamak je :) tu yg jd mcm blogger yg tulis psl UMB di PRK Merlimau, fakta semua out; rupanya dok makan angin dr Kerdau ke Merlimau, bukannya turun ke peti2 undi :)

Dalam kes Sembrong, setidak2nya bila minaq jinggo turun, dia bukan sahaja merakam peristiwa, tp dia boleh lihat sendiri body languange org ramai. Dah tengok dgn jelas, barulah sdr buat kesimpulan. Bila ada program DS Hisham, bawa2lah turun dan lihat apa yg berlaku.

Tun Faisal Ismail bin Aziz said...

mmg betul, ia x boleh dijadikan petunjuk, tp setidak2nya kita boleh judge suasana ketika itu, sama ada auranya positif atau org hanya datang utk makan2 saja :)

Popular Posts