Tuesday, July 12, 2011

#Bershit Duit dah ambil, kerajaan BN tak jatuh-jatuh... bikin malu sama sponsor #bersih



Dalam ucapan si Shamsul Iskandar, Ketua AMK ini amat jelas mereka hendak jatuhkan kerajaan melalui cara jalanan. Cuba teliti apa yang si Sam ni kata -

1. "Saya tanya dia macam mana kamu buat untuk jatuhkan kerajaan di Mesir, mereka dah cerita pada saya"

2. "Insyaallah ilmu untuk jatuhkan kerajaan ini ada dalam genggaman kita"

Tahniah kepada setiap rakyat Malaysia yang patriotik, termasuk pasukan keselamatan negara yang telah menghalang gerakan ini dari menjatuhkan negara secara yang tidak demokratik, iaitu dengan mensabotaj negara menggunakan cara anarki.

Terbukti penganjur Bersih gagal kerana gerakan mereka untuk MENGHURU HARAKAN negara, menjadikan Malaysia seperti MESIR dan LIBYA dengan maksud untuk menjatuhkan kerajaan BN secara KEKERASAN dan TIDAK DEMOKRATIK telah dipatahkan oleh rakyat Malaysia yang cintakan negara mereka.

Di Mesir, gerakan pemberontakan berjaya menjatuhkan pemerintah. Di Libya, pemberontak terus berperang dengan pemerintah. Di Malaysia, hanya 1 hari? Nampaknya inilah gerakan pemberotakan yang paling lemah dan malas...

Dua kali bikin malu Malaysia -

1. cemar imej negara dengan perbuatan yang tak bertanggung jawab dan bersifat samseng jalanan

2. buat kerja hancus, kerja gagal, kasi malu rakyat Malaysia saja, cheh :)





Matlamat mereka mahu jadikan negara seperti Mesir,
tetapi Allah swt Maha Kaya dan Maha 'Adil menghalang perbuatan mereka ini






Permainan politik yang sama; templat yang sama. Apa yang dilakukan untuk jatuhkan kerajaan di Mesir sama dengan yang dilakukan terhadap kerajaan di Malaysia.
Hanya yang kurang cerdik terpedaya dan menyokong golongan yang tidak patriotik dan mengkhianati negara.



Dengarkan tujuan dan matlamat mereka dengan teliti dan fahamkan niat jahat yang tersembunyi. Mereka bukan berjuang untuk pilihan raya yang bersih dan adil, tetapi MEREKA ADALAH GOLONGAN YANG TAKUT KEHILANGAN KUASA DI EMPAT NEGERI MELALUI LUNAS DEMOKRASI.

Tahniah kepada pasukan Polis Di Raja Malaysia, Angkatan tentera Malaysia, RELA dan semua patriot yang sanggup melakukan apa sahaja bagi menghalang kumpulan pengkhianat ini DAN MENYELAMATKAN NEGARA KITA DARI MENJADI SEPERTI MESIR, LIBYA DAN THAILAND!

1 comment:

paluangendang said...

Beruk selalunya buntut merah tapi baru-baru ni beruk keseluruhannya merah. Tun faisal cuba siasat pemberian IC kepada pendatang atas dasar apa?. Kat Pahang target 50 ribu... apa cerita?. Awk pekak kot... http://paluangendang.blogspot.com/2011/07/media-umno-perosak-minda-rakyat.html

Popular Posts