Tuesday, July 12, 2011

#berSHIT Nasihat seorang pakcik tua tentang #bersih.






Pakcik ni lebih faham apa yang berlaku berbanding budak-budak Bersih yang kononnya terpelajar.

1 comment:

Wan Solehah al-Halbani said...

Salam,


Perkara-perkara 43, 44 dan 161 dalam Perlembagaan Malaysia kita mempunyai pengertian bahawa undang-undang Malaysia kita ini adalah dibuat oleh manusia, undang-undang manusia kita ini adalah di kuat kuasakan ke atas manusia dan kemudiannya ianya adalah ditaati oleh manusia - kesemuanya ini menjadikan Malaysia kita ini sebagai sebuah negara yang kafir.


Ahli-ahli Parlimen dan Dun adalah Tuhan-tuhan Manusia yang kafir kerana mereka membuat undang-undang manusia, mereka menguat kuasakan undang-undang manusia ke atas manusia yang bererti mereka mengabdikan manusia kpd kekuasaan mereka (manusia), dan mereka disembah oleh manusia kerana undang-undang demokrasi ini ditaati manusia.


Umat Islam kita pula adalah orang-orang kafir kerana mereka melantik ahli-ahli Parlimen dan Dun sebagai Tuhan-tuhan Manusia, mereka menjadi para hamba kpd Tuhan-tuhan Manusia ini serta mereka menyembah Tuhan-tuhan Manusia ini sebagai Tuhan-tuhan mereka.

Sistem politik demokrasi kita ini adalah sistem politik yang kafir kerana ia menjadikan ahli-ahli Parlimen dan Dun kita ini sebagai Tuhan-tuhan Manusia yang kafir. Demokrasi menjadikan umat Islam kita ini sebagai orang-orang kafir kerana mereka (umat Islam) menjadi para hamba kpd Tuhan-tuhan Manusia serta mereka menyembah Tuhan-tuhan Manusia ini.


Sekian, terima kasih.



Wan Solehah al-Halbani

Popular Posts