Wednesday, April 13, 2011

Pandangan Radio Free-Sex Sarawak tentang kenyataan Anwar....?



Seruan untuk rakyat menjatuhkan Menteri Besar Kelantan Nik Aziz Nik Mat nampaknya lebih besar berbanding dengan seruan untuk meminta Ketua Menteri Sarawak melepaskan jawatan beliau.

Di Kelantan, kabarnya, suara rakyat semakin kuat; bersorak - "Balak habis, pembangunan tak nampak; 20 tahun 1 masjid, 37 tahun air bersih; yang kaya menantu, yang kaya kroni; seorang blogger dapat 4 juta, rakyat minum air berkeladak! "

Tengok - Habis gondol hutan di Kelantan. Siapa yang salah? Siapa yang kaya?

Sedangkan di Sarawak, biar apa pun yang dikatakan tentang Ketua Menteri, di sarawak masih ada 84% hutan lagi berbanding Kelantan yang sudah gondol. Logiknya, jika Ketua Menteri Sarawak mengutamakan komisen balak, hutan Sarawak sepatutnya sudah jadi seperti gambar di bawah.

Pakatan Pembangkang (PR) aka Pakatan Pembulak mau ajar orang Sarawak mentadbir? Change shoud be for the better NOT for the WORSE.

Lihat di bawah tentang kenyataan Anwar bahawa Nik Aziz tidak ambil seinci tanah pun di Kelantan dan apakah kemungkinan reaksi Papa Orang Hutan (yang nakal) dari Radio Free-Sex Sarawak terhadap kenyataan Anwar ini .... Heh heh heh.




Nampaknya habis dah balak di negeri Kelantan dikerjakan. Hasilnya? Rakyat yang untung atau hanya segelintir? Sekarang sudah ada agenda pula mahu sapu semua balak di Sarawak.



AnuWar kata, apa ya? may be "ini semua tuduhan, Nik Aziz seinci tanah pun tak pernah ambil"




Nahhhhhhhh!!!!! mungkin ini kata Peter John Apai Papa Beruk Utan dari Radio Free-Sex Sarawak - Siapa mau pergi Sarawak? Angkat tangan la..... "Sapa mau percaya sama cakap Lelaki Y ini .."





2 comments:

hampas said...

Masyarakat percaya pastor tak mungkin buat kerja tak senonoh terhadap kanak-kanak tetapi hakikatnya kerja tak senonoh itu dalam kalangan ini terus ujud di sini dan di sana.

Masyarakat tak percaya agamawan adalah insan yang 'cakap tak serupa bikin' tetapi realitinya mereka juga tidak lari dari melakukan cakap tak serupa bikin terutama dalam politik.

Masyarakat anggap insan-insan yang melaung-laungkan perubahan adalah insan-insan yang mampu membawa perubahan tanpa melihat dengan teliti sama ada insan berkenaan adalah golongan fasiq atau tidak.

Sarawak Monitor said...

more stories about jaban the traitor >> http://sarawakmonitor.blogspot.com/2011/04/jaban-traitor.html

Popular Posts