Wednesday, June 12, 2013

@faceofftvshow - @tunfaisal on sodomy, sex videos, #ReadBeanArmy




4 comments:

zeinjb said...

Syabas Tun pada saya satu penjelasan yang bernas juga.Namun begitu apa jua yg baik akan juga di katakan tidak betul oleh pihak sebelah sana kalau dlm minda mereka telah ditanamkan dgn pemikiran yg sebaliknya.Contohnya dakwat kekal sebagai satu drp kawalan drp beberapa kawalan agar tiada pengundian kali kedua.Kalau tun kata dakwat kekal dijari tun selama 7 hari, bagi saya dakwat dijari saya cuma kekal tak sampai 30minit je, hilang keseluruhahnya setelah saya cuci dgn pencuci glo dan mengosok dgn scoth brite sponge namun saya tidak berniat pun mengundi kali kedua kalaupun dibayar RM. Ambil contoh kawalan lain di bank umpamanya bermacam2 kawalan diadakan namum penipu tetap juga dapat menipu akaun pelanggan samada secara sendirian ataupun dgn bantuan orang dalam.Tapi bila ini terjadi ianya tidak dijadikan isu sangat.Pihak bank akan memgeluarkan berbagai alasan bagi menutup kesilapan.Kenapa tak dibisingk2kan? Hakikatnya ialah kalau orang sana dah gila nak jadi PM dan pihak yg satu lagi begitu percaya kuasa orang MElayu akan terhapus, tak berjaya, bermacamlah alasan dibuat spt SPR menipulah, UMNO/BN tipu dan lain2.Tapi kalau sebelah mereka semua betul.Macam pemilihan CEC DAP tu tak salah, pemilihan dimesyuarat kepimpinan PKR yang lepas tu telus?Moral isu mereka tak salah?Masih boleh memimpin, jahamanlah negara macam ni.Usaha mesti dipertingkatkan agar kuasa masih ditangan Melayu dan UMNO khususnya.Saya bukanlah ahli UMNO tapi saya dan semua ahli keluarga adalah penyokong kuasa Melayu kerana dengannyalah saya dan anak2 dapat melanjutkan pelajaran dan membaiki ekonomi.Harap bangsa lain kita ditindas je. Ini pengalaman saya bekerja dgn mereka.

Tun Faisal Ismail bin Aziz said...

terima kasih atas pandangan. saya bercakap berdasarkan pengalaman saya sebagai orang pertama yang dicalit dakwat di saluran 5, peti undi metropolitan P125 Putrajaya. Mungkin pengalaman orang lain berbeza. bagaimana pun bukan mudah untuk mengundi buat kali kedua melainkan pegawai SPR dan polling agen kedua-kedua pihak berpakat untuk menipu. Sepanjang pengalaman saya mengundi sejak tahun 1990, saya sendiri tidak pernah mengundi lebih dari sekali. Mungkin ada pihak yang cuba menipu tapi dengan segala kawalan yang ada saya fukur bukan mudak untuk melakukannya. Wallahua a'alam

cannonkapit said...

Ernie chen selalu saja menyampuk.Kita nak dengar Faisal menjawap.Jawapan terganggu sebab chen tak sabar nak cari kesempatan menangkis jawapan Faisal.

Two against one.Faisal masih menang.

Dalam rancangan "Hard Talk" hos memberi kesempatan kpd tetamu menjawab hingga akhir.Tahap professionalism hos Barat tetap hebat.

Tun Faisal Ismail bin Aziz said...

tq cannonkapit :)

Popular Posts