Friday, April 26, 2013

Transkrip emel bongkar penipuaan Rafizi dan Milo Suam? #PenipuRakyat #tolakPR #PRU13





Rafizi tipu.....


Rafizi tipu lagi.......


Deepak Jaikishan Nafi rafizi


Rafizi tipu dan tipu lagi......




Rafizi tipu dan tipu dan tipu lagi......



Akibat banyak sangat menipu........ 



FITNAH Rafizi -

Dari Keadilankini - 
"Apa yang saya kemukakan ini adalah bukti jelas terhadap dakwaan iaitu ia dibiayai dari Pejabat Perdana Menteri," kata Rafizi.

Menurutnya lagi, perbelanjaan sebanyak RM409,767 itu meliputi kos jamuan VIP seramai 39 orang dengan kos RM18,792, kos jamuan tetamu seramai 862 orang kos RM309,975 serta kos pengendalian sebanyak RM81,000.


HAKIKAT SEBENAR


Isu Najib Guna Wang Rakyat - ShangriLa Sahkan Najib Yang Bayar Bil

Tuesday, March 13, 20126comments


Diharap kenyataan dari pihak Hotel Shangri-La, Kuala Lumpur ini menjawap tohmahan Rafizi yang Najib menggunakan wang rakyat untuk membayar kos jamuan pertunangan anaknya.
Dari Malaysiakini 

Bil katering bagi majlis pertunangan anak Datuk Seri Najib Abdul Razak dibiayai oleh perempuan  Perdana Menteri dan bukannya oleh kerajaan persekutuan, kata Hotel Shangri-La Kuala Lumpur.


"Majlis ini berakhir pada 17 Jun dan bayaran penuh dibuat oleh Yang Amat Berhormat Perdana Menteri dan bukannya pada 30 Jun dan bukannya oleh Pejabat Perdana Menteri (PMO)," katanya.

Menjawab pertanyaan Malaysiakini, pengurusan hotel juga mengesahkan bahawa borang Pesanan Majlis Bankuet atau 'Banquet Event Order' yang didedahkan oleh PKR adalah salinan yang sah.




#GE13 Transkrip Emel : KANTOI! Blogger MiloSuam Anak Ikan @rafiziramli? #TolakPR #VoteBN #PRU13


http://yuseriyusoff.blogspot.com/2013/04/ge13-transkrip-emel-kantoi-blogger.html

Transkrip perbualan emel di antara Rafizi Ramli dengan blogger pembangkang yang kini diburu polis kerana memfitnah SPR membuktikan bahawa pemimpin-pemimpin PKR terbukti membiayai operasi fitnah yang dilakukan oleh blogger pembangkang terutama kepada DS Najib Tun Razak.

Kiriman emel blogger Milo Suam kepada Rafizi Ramli yang yang dikirimkan 27 Januari 2012 adalah mengenai pembelian dokumen daripada seorang kakitangan Hotel Shang Ri La berhubung majlis pertunangan anak PM yang berlangsung di hotel tersebut.

Teliti transkrip perbualan di antara Rafizi Ramli dan blogger MiloSuam :







Jelas terbukti bahawa Rafizi Ramli membeli dokumen yang didakwa penyelewengan PM daripada seorang kakitangan hotel dengan nilai RM5000 di mana blogger kaki kelentong MiloSuam bertindak sebagai perantara.

Ini adalah sebahagian transkrip emel, banyak lagi akan terbongkar menjelang 5 Mei nanti...

Jeng...jeng...jeng!




Popular Posts