Friday, March 16, 2012

[Video] Debat dasar pro-Israel @AnwarIbrahim, @KhairyKJ


Komen-komen menarik

dlm kenyataan awalnya, Anwar kata dia tak mahu putar belit kenyataan tapi dia sendiri menyembunyikan bahagian penting dlm wawancara tersebut . 'contigent yg Anwar kata adalah berkenaan dgn hubungan diplomatik dgn Israel tapi bahagian pertama tentang pertahan kan keselamatan israel takde # contigent#.... Khairi betul 100 % dan sesiapa sahaja yg baca sendiri kenyataan Anwar dlm WSJ ( ader pun dlm laman web WSJ faham bertapa raja putar belitnya Anwar..........


"I support all efforts to protect the security of the state of Israel," said Mr. Anwar - itu telah menunjukkan Anwar mengiktiraf Negara haram Israel - dan secara tidak langsung Anwar setuju akan wujudnya Negara haram Israel di tanah Palestin. Apakah Anwar ini bersuara dengan suara mutlak rakyat Palestin? Siapakah dia ingin menjadi jaguh dalam permasalahan ini dengan mengatakan, "I support all efforts to protect the security of the state of Israel?." Mungkin Anwar perlu berehat dan jaga cucu.



Aspirasi rakyat palestin adalah rakyat Palestin secara tekad mereka tidak akan benarkan Wujudnya sebuah negara haram di Tanah mereka. Itu adalah fakta dan asas akan perjuangan rakyat palestine sejak berdekad lamanya. Hello Anwar, u memang raja spin, semua orang tahu, dan u memang bijak mengelirukan orang, dengan memutarbelitkan kenyataan. Tapi bukan semua orang boleh diperbodohkan oleh u. Israel adalah negara haram kerana menceroboh Tanah Palestine, itu fakta.



kalau sesiapa perasan, setiap kali anwar ibrahim kantoi, anda boleh nampak bagaimana sikapnya yg mengelabah tak tentu pasal dan mula marah2 dan meninggikan suara.......inikah manusia yg nak di anggkat sebagai pemimpim ummah?

No comments:

Popular Posts