Thursday, April 10, 2014

Komen Pelajar UiTM Kes Prof Izzi - Sejak Dulu Berapa Ramai Jadi Mangsa Pensyarah IPTA & IPTS?




Ini antara kes yang terbongkar. Terima kasih kepada media sosial. Berapa banyak kes yang tidak kita ketahui sejak dulu sampai sekarang di IPTA dan di IPTS?


Kes Prof Izzi: Komen Pelajar Bekas UiTM Dungun Rata-Rata Negatif
Shah Alam: Rata-rata komen dari pelajar bekas penuntut UiTM Dungun menceritakan perkara negatif mengenai Prof. Izzi. Prof. Izzi merupakan seorang ikon motivator yang agak terkenal di Malaysia yang baru-baru ini dikaitkan dengan skandal gangguan seksual ke atas salah seorang pelajar beliau. 



Kebanyakan dari bekas pelajar UiTM Dungun menceritakan perkara yang hampir sama. Yang beliau memang sedikit terkenal dengan tabiat beliau yang boleh dianggap gatal dalam berinteraksi dengan pelajar beliau.

Ada juga yang menceritakan yang bahawa pernah hampir separuh dari kelas beliau gagal dalam subjek mereka yang diajar Prof Izzi apabila mereka membuat laporan kepada pihak pentakbiran UiTM mengenai perangai beliau tersebut. Laporan pelajar-pelajar tersebut turut dikatakan menyebabkan hubungan beliau dengan salah seorang isteri beliau menjadi sedikit retak dan menyebabkan berlakunya perceraian. Prof. Izzi dikatakan telah berkahwin lebih 3 kali dan juga pernah berkahwin dengan pelajar beliau sendiri. Sebahagian sumber terpaksa dirahsiakan nama mereka atas permintaan peribadi mereka pada UNC.

Jika ada mana-mana pelajar ataupun staff pernah mengalami perkara yang sama anda diminta tampil ke hadapan bagi membantu siasatan biarpun secara rahsia.









Masihkah kita ingat kes ini?

KISAH NURUL IZZAH DAN PENSYARAH
http://sangkakalajari9.blogspot.com/2013/05/kisah-nurul-izzah-dan-pensyarah.html

Nurul Izzah, Pembangkang Kerah Gangster Untuk Cari Pensyarah 
Read more: http://www.jeringdaily.com/2013/05/skandal-seks-nurul-izzah-pembangkang.html#ixzz2yQrXmbXz

No comments:

Popular Posts