Tuesday, March 4, 2014

Doa kematian - Sikap Biadap memang sebati dengan Cina DAP #sopan #PRKKajang



Nilaikan sendiri sikap biadap Cina DAP. Bagaimana acuan, begitulah kuihnya. Bagaimana pemimpin, begitulah pengikutnya. Di Malaysia, hanya Cina DAP dan Cina Penyokong DAP yang mempunyai kebiadapan sebegitu rupa. Tak percaya? Lihat saja kebiadapan Lim Kit Siang yang diikuti anaknya Lim Guan Eng. Bila pemimpin DAP dan anaknya, yang juga seorang pemimpin dalam DAP sudah begitu biadap, apalagi pengikutnya seperti Hew Kuan Yew dan macai-macai seperti Red Bean Army mereka.



Ajaran ayah kepada anak...




Ketua biadap, anak buah pun akan mengikut...



  1. Macai dah tentu lebih biadap dan kurang ajar lagi....



Apa kata si Hew? 
Hew bukan sahaja menghina Datin Seri Rosmah dan mendoakan kematian beliau, tetapi Hew juga menghina orang yang berbadan gemuk dan mempersendakan serta memperlekehkan mereka untuk tidak beriadah dan bermain badminton. 

Apa kata Datin Seri Rosmah?


Assalamualaikum wrb wth. dan Selamat Sejahtera. 

Saya ada mendengar bahawa Sdra Hew Kuan Yew ada mengharapkan agar saya diserang sakit jantung (sudden death) dan segera menemui ajal (journey to the west). Andainya benar beliau ada menuturkan kata-kata sedemikian, saya memaafkan tindakan beliau dan percaya ia dilakukan di bawah sedar. Bagi saya, saya akan sentiasa mendoakan Sdra Hew Kuan Yew dan keluarga sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan kerahmatan agar beliau dapat terus menikmati kesejahteraan hidup aman dan damai di bumi bertuah Malaysia. Salam - Rosmah Mansor


Nilaikan lah... inilah yang disokong Melayu Pas dan PKR.. 

No comments:

Popular Posts